Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Høstkåpe :D

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-09, 23:16   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstkåpe :D

Da jeg kjøpte stemte størrelsesguiden på sidene deres på en prikk. Dvs, jeg tok egne mål, sammenlignet meg med målene på størrelsesguiden og det stemte kjempebra! Jeg har bare kjøpt en kjole da, og den var normal i størrelse vil jeg si, hvertfall ikke liten.
Men det er andre her inne som har bestilt som kanskje kan si mer?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 23:18   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har nødvendige mål på alle plaggene sine på nettsidene og det stemmer på en prikk. Veldig trygt å handle.

Gammel 28-07-09, 23:19   #3
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Juhu! Skal til UK om to uker!

Kåpene var forresten rålekre!

Gammel 28-07-09, 23:37   #4
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Butikken ligger i overkant av 30 minutter med tube'n vestover fra Oxford circus, så det er ikke midt i gryta.

Gammel 29-07-09, 14:01   #5
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å, så lekre klær!

Regner dog med at de ikke finnes i str. liten elefant?

Gammel 29-07-09, 00:06   #6
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Åh! Lyst på den grønne kåpen nummer to.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 08:32   #7
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ååh, har høstkolleksjonen kommet!

Nydelige kåper, jeg ville gått for den lilla, for den vil passe perfekt til de lilla skoene dine!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 11:16   #8
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje jeg egentlig trenger to (egentlig ikke, men...)
Den grå med stripene OG den burgunder :sparke.

Gammel 29-07-09, 11:58   #9
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det er nok best.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 12:02   #10
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Kanskje jeg egentlig trenger to (egentlig ikke, men...)

Klart man trenger 2.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 12:00   #11
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Lekre kåper!

Gammel 29-07-09, 12:03   #12
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Åh, den som hadde vært strømlinjeformet og stinn av gryn....
Upraktisk med sånn kul midt på magen når det kommer til klesshopping for tiden.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 12:09   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh.
Jeg sikler også (så klart) på kåpe nr 2 som er grønn. Det er min farge. Men jeg vet jo ikke helt hva du liker og hva du kler!? Jeg synes den petrolblå var nydelig også. Men grå og sånn er kanskje mer "safe" da

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 12:11   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Den grønne var nydelig. Og den lilla!!! Jeg må ha den. Jeg elsker den kåpa kjenner jeg. Jeg håper nesten de ikke har den i min størrelse for da er det skjebnen som sier at jeg må kjøpe den, sant?

Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 12:13   #15
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Den grønne var nydelig. Og den lilla!!! Jeg må ha den. Jeg elsker den kåpa kjenner jeg. Jeg håper nesten de ikke har den i min størrelse for da er det skjebnen som sier at jeg må kjøpe den, sant?

Ja, da er det skjebnen.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 12:13   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hvilen pris er det på disse da tro?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 13:02   #17
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Tjorven: Handle for noen når du skal til London

Gammel 29-07-09, 12:46   #18
m^2

m^2 sin avatar

Standard

De var jo ikke gratis, men sånn 1500-ish. Pluss toll/moms/hva det nå er man må betale når man bestiller.
Opp til str UK20 som er norsk str... ? 48?
Den grå kommer på lager om 3 uker (dvs, det passer jo bra med når jeg får lønn! )

Gammel 29-07-09, 14:06   #19
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

Hvor store er små elefanter i våre dager, Gwen? De går opp til UK size 20. Det tilsvarer str. 48. På hvert plagg får du detaljerte mål om plagget for hver størrelse, slik at du kan kontrollere at plagget vil være i riktig størrelse. Jeg kjøpte mange plagg i våres og bommet ikke på noen av dem.

Gammel 29-07-09, 14:13   #20
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hvor store er små elefanter i våre dager, Gwen? De går opp til UK size 20. Det tilsvarer str. 48. På hvert plagg får du detaljerte mål om plagget for hver størrelse, slik at du kan kontrollere at plagget vil være i riktig størrelse. Jeg kjøpte mange plagg i våres og bommet ikke på noen av dem.

En liten elefant ligger på en engelsk str. 22 nå om dagen.

Jeg skal ta en tur inn på siden og se om målene kan stemme med mine.
Det var jo så mye lekkert! Takk for svar, Veronal.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.