|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
can-jur
|
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?SV 74%
![]() |
![]() |
#22 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?Fikk Arbeiderpartiet - Noe som jeg godt kan bli med på. At Krf ble høyt oppe på lista overraska meg forøvrig ganske mye...
![]() |
#24 |
Passiv
|
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?Soleklart Høyre på både TV2 og VG sine velgerguider, akkurat som forventet. |
![]() |
![]() |
#25 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?KrF har en del fine innslag på miljøsiden, og ligger langt til venstre når det gjelder bistand og slikt. Det er nok derfor mange sosialister får høye prosenter på dem. Det er egentlig bare på noen få området at det grunnleggende verdisynet deres stikker sitt stygge hode fram.
![]() |
#26 |
frakoblet
|
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?
Jeg vet ikke helt, jeg. Jeg kom ut på KrF!
![]() |
#27 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?Det ble Rødt hos TV2 og SV hos VG. Skulle likt å vite hva som var nestemann på lista i TV2-testen. Rødt var jo ikke med i VG (som jo sier sitt
![]() |
#28 |
Glad
|
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?Senterpartiet på VG-testen, Høyre på TV2-testen. Ikke helt enig med meg selv med andre ord.
![]() |
#29 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?Arbeiderpartiet, men det blir ikke aktuelt å stemme det!
![]() |
#30 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?sv 70.3% sp 63% ap 58.7% v 49.3% krf 48.3% h 41.9% frp 26.5%
![]() |
#31 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?H 72.1% AP 64.8% SP 60.3% FRP 58.8% KRF 52.2% V 44% SV 32.9% Undret meg litt over over enigheten med SP i og med at to av mine hjertesaker er "Ja til EU" og "Ulv i den norske faunaen"... ![]()
![]() |
#33 |
Nattrangler
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?Tok den testen før jeg så denne tråden her, det eneste jeg husker av tall er AP øverst med 70,4 % og det stemmmer nok bra for min del, har ikke vurdert å stemme noe annet enn AP:
![]() |
#34 |
Ustabil
|
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?Jeg ble litt usikker av testene. Tok begge. Jeg er trofast Høyre-velger. Men på VG-testen kom Høyre ganske langt ned på lista. Og på begge testene kom FrP ut på topp. På VG-testen kom Krf (!) på 2. plass og SP på 3. plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?Fikk ulikt resultat på vg og tv2, antakelig mest pga valg av hjertesaker, som jeg kanskje føler jeg traff bedre på på vg enn tv2, da jeg ikke helt husket hvilke kategorier hvilke spm var i bestandig...
![]() |
#36 |
Ferdig!
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?SV med 71, 3 % på VG og Ap på Tv2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?AP fikk jeg.
![]() |
![]() |
#38 |
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?Nja...
![]() |
![]() |
#39 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
![]() ![]() |
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?Jeg fikk også AP med SV på 2. plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Passiv
|
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?Jeg ble SV igjen jeg. Også lurer jeg på hva den sier om man svarer ja til privat eiendomsrett, nei til statlig regulering og ja til revolusjon og avskaffelse av kapitalismen. |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|