|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksJeg spiser yoplait 0/0 % yoghurt - ingen andre. Spiser ingen ferdigmatgreier, ingenting med sukker og svært lite kornprodukter. Ingen pasta, nesten ingen poteter (kanskje en potet per måned) og meget lite ris. |
![]() |
![]() |
#22 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacks
Det sier mannen min også...
![]() |
#23 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksJeg elsker sjokkis, og..hmm...vel alt med sukker egentlig. Og potetgull. Men jeg spiser det sjelden i grunn. Etter at jeg slang på en time med step ekstra i uken, har sukkersuget blitt helt borte. T.o.m. i helgene. Hurra!!
![]() |
#24 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksJeg er glad i snop, men spiser det så godt som aldri av samme grunn som smilefjes - jeg har veldig vanskelig for å bare spise litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksJeg spiser veldig sjelden snop, kaker, is eller godis, det går som regel måneder mellom hver gang. Jeg tenker rett og slett ikke på det. Jeg spiser ikke yoghurt heller, men det hender jeg drikker litt brus i helgene (max en halvliter i løpet av en helg). Det er ikke for å være flink, jeg har bare ikke lyst på og har sjelden noe liggende heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Textrovert
|
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksJeg kan ikke tenke meg et liv uten is, kaker og godteri. Virkelig ikke. Jeg er veldig overvektig, og jobber med å styre overspisingen og sukkersuget, men det er en evig kamp. Jeg har nesten KONSTANT lyst på noe søtt. Hvis jeg lever på lavkarbomat, så tar det vekk de verste søthungertoppene, men det går aldri helt bort.
![]() |
#27 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksJeg elsker sjokolade, men tror jeg har en innebygd sperre mot å spise for mye av sånt. Jeg spiser sjelden godteri ( jeg anser det som gift |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacks!Jeg er skikkelig karbo-addict. Kan fint kaste i meg en stor Crispo alene på en halvtime. Men jeg jobber hardt og tar meg selv i nakken for å ikke gjøre det. Jeg må ha litt i helgene, og helst ville jeg spist hver dag. Men da fyker vekten oppover. Et liv helt uten sukker har jeg ikke lyst til å leve. Da vil jeg heller være litt rundere i kantene og lykkelig med sukkeret mitt. Så lenge jeg bare er rund i kantene og ikke veldig overvektig, er jeg fornøyd. Jeg har vært veldig overvektig, men har klart å komme meg nesten ned til normalvekt, selv med litt utskeielser i ny og ne.
![]() |
#29 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksJeg måtte kutte ut mange typer godteri fordi jeg oppdaget at det trigget hodeverk. Det gikk overraskende greit, faktisk, utrolig hva man får til når man vet man bare må og når man får skikkelig straff om man gjør det man ikke bør. Men sjokolade tåler jeg dessverre altfor godt.
![]() |
#30 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksJeg spiser svært lite godis eller snacks.
![]() |
#31 |
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksJeg spiser veldig lite godteri og slikt, men det hender innimellom jeg får kicket over meg. Da kan jeg fint trykke nedpå en sjokolade. Men behovet for min del er stilnet med en sånn liten "Min" melkesjokolade om dere vet hva jeg mener
![]() |
#32 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacks!Jeg finnes ikke viljesterk... Elsker sjokolade
![]() |
#34 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksAv godteri blir det ikke akkurat konsumert mye her. Maks en stor potetgullpose i løpet av ett år og kanskje 1 kg smågodt. Jeg er ikke glad i godteri, står det skål på bordet tar jeg 1-3 ting og er mettet. Det er klissete og ekkelt og jeg synes ikke det er spesielt godt. Jeg kan spise litt sukkertøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacks!
Jeg kan sitere hele denne, bortsett fra at jeg ikke liker sure ting da. Men alt det andre ja...
![]() |
#37 |
Off the map.
|
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksDette er min aller aller største last. Og jeg aner ikke hvordan jeg skal få grepet an problemet.
![]() |
#38 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacks!
Hva legger du i godis og snaks da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacks
Forstår ikke at det er mulig jeg heller. Men vi er tydeligvis født forskjellig. Snakket akkurat om det med en venninne. Husker henne fra vi var små, jeg spiste opp min sjokolade på 1-2-3 og hun tok en bit og SPARTE resten (!). Jeg husker hvor frustrerende det var. Og ennå i dag sier hun at hun synes det er godt med en bit sjokolade, men så orker hun ikke mer |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksHar barn som er sånn, de velger seg heller ett blad på kiosken enn godteri. Gudene vet hvor de har sånne fakter fra!!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|