Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg dine støvletter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-06, 23:24   #21
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Det er heldigvis mye en del menn ikke vet.

Nice ass, som det heter.
Har du noen gang tenkt på å bytte nick til Støvletta?

Kanskje jeg skulle det! Jeg bare må ha et svart, klassisk par. Det står på innskjøpslista.

Nei, jeg er jammen meg glad for at mannen min ikke helt har kontroll på hva som går inn og ut av skapet for å si det sånn. Det var som da jeg var på en real shoppingrunde for litt siden. Jeg var litt usikker på hvordan jeg skulle klare å smugle inn såå mange poser usett. Søstra mi mente at jeg heller skulle vise alt og lyve litt på prisen

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 23:28   #22
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Søstra mi mente at jeg heller skulle vise alt og lyve litt på prisen

Her går det mest i:

Å nei den, den har jeg hatt leeeenge!

Gammel 20-09-06, 23:29   #23
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Her går det mest i:

Å nei den, den har jeg hatt leeeenge!

Kjenner igjen den!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 08:05   #24
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

om jeg kunne finne noen jeg fikk på så...
Med 37 i fot og 42 i legg er jeg mest glad i sko...

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 08:32   #25
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg eier ikke støvletter.

Jeg har fått forklart meg i en skobutikk at det ikke var inn å ha så brede legger nå. Den skobutikken får ikke besøk av meg flere ganger, bare så det er sagt. Fikk litt assosiasjoner til stesøstrene til askepott som kuttet av seg diverse biter av føttene. Volvat medisinske burde gripe tak i dette, det må være et marked her.

Bekkenløsningen min takler ikke høye hæler. Høy vrist. Brede legger. Det er ikke meningen at jeg skal eie støvletter, tror jeg.

Så når høststormene begynner å ule trekker jeg fram de gamle militærstøvlene mine fra skapet. I år har de fått selskap av KNALL GULE crocsstøvler!

Gammel 21-09-06, 08:37   #26
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Acsa: du må da forstå at du må slanke leggene dine!

Gammel 21-09-06, 08:42   #27
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har hatt eit par flate, svarte, semska Vagabond-støvlettar i nokre år no, men skal investere i brune m/hel i år. Tips?

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 08:55   #28
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Acsa: du må da forstå at du må slanke leggene dine!

Det er nå du får rødprikker av alle oss med serdeles veltrente legger. Slanke, pøh!

Jeg har også fått beskjed i skobutikken om at det ikke er så moderne med de føttene og leggene jeg har.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 09:02   #29
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Har dere ikke støvletter dere da? Jeg vil gjerne se bilder!

JOA mange par, men orker ikke å ta bilder

Gammel 21-09-06, 09:23   #30
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har en greie med sko/støvletter. Har ca 10 par støvletter, må gå å telle. Et par like de Sannemor har.

Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 09:44   #31
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Men finnes det noen kule som BÅDE kan romme mine enorme fotballlegger og som er gode nok for en dårlig rygg?

Det er igrunnen akkurat der jeg også står.
Tolv cm høye hæler er ihvertfall bare å glemme for min del.
Og jeg vil forresten si at leggene mine er mer veltrente enn feite, men de fyller ikke mindre i støvlettene av den grunn.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 09:54   #32
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Samboer her reagerer overhodet ikke han om jeg bærer inn flere poser nye sko eller klær....ikke om jeg tar på nye klær heller
Sannsynligvis gitt opp for en evighet siden å følge med på hva jeg har av klær og tilbehør

Gammel 21-09-06, 09:56   #33
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Sannsynligvis gitt opp for en evighet siden å følge med på hva jeg har av klær og tilbehør

Det tror jeg også, Angelique.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 10:11   #34
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det tror jeg også, Angelique.

Og med to tenåringsjenter som svømmer i klær nærmest, så blir det mye klær i den sjangeren her i huset

Gammel 21-09-06, 11:13   #35
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sannemor: Mange fine støvletter, men hvordan fungerer de på vinterføre?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 11:19   #36
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Her kommer et utvalg av mine (som jeg ser trenger litt stell før de tas i bruk til høsten)

Mannen min som har tatt bildene og det var mildt sagt avslørende å be han ta bildene. Han visste ikke at jeg hadde så mange støvletter

Åh du hadde mange fine. Og så får du buksen inni støvelettene.
Sånne føtter vil jeg og ha

Gammel 21-09-06, 12:08   #37
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Så når høststormene begynner å ule trekker jeg fram de gamle militærstøvlene mine fra skapet. I år har de fått selskap av KNALL GULE crocsstøvler!

Ved første øyekast var jeg sikker på at du hadde kjøpt deg cherrox.

Gammel 21-09-06, 12:36   #38
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe... kanskje det hadde vært en løsning? Hvor store størrelser finnes cherrox i, da?

Gammel 21-09-06, 12:38   #39
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Hehe... kanskje det hadde vært en løsning? Hvor store størrelser finnes cherrox i, da?

Vet ikke. Men jeg har hatt i str 37

Gammel 21-09-06, 12:42   #40
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Ved første øyekast var jeg sikker på at du hadde kjøpt deg cherrox.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08.