|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Argumenter mot neglelakk for småjenter?Poden biter ikke negler, og så mye som han graver i skiten så varer neglelakk ikke mer enn en dag eller to.
![]() |
#22 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Argumenter mot neglelakk for småjenter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Yes, we can!!
|
![]() |
#24 |
flisespikker
|
![]() Sv: Argumenter mot neglelakk for småjenter?Bestekameraten til Poden for et par år siden kom stadig med neglelakk i barnehagen, i ulike farger - han hadde åpenbart fått det av/fra sin to år eldre søster. Jeg tviler på at jeg ville nektet Poden å ha på neglelakk i barnehagen, om han hadde visst hva det var (jeg bruker det aldri) og bedt om det, og selv om jeg "føler" at gutter har et annet forhold til slikt enn jenter har, ville jeg ikke like å ha ulik standard for jenter og gutter, så mitt svar er vel at jeg synes jenter godt kan få det. Men ikke som del av en standard pyntet/sminket fremtreden, mer på gøy innimellom.
![]() |
#25 |
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Argumenter mot neglelakk for småjenter?Nå er det veldig lite etterspørsel etter neglelakk her i huset, men innimellom vil begge snuppene gjerne ha det på og da får de det. Det jeg er mest imot egentlig er at de tar det på seg selv og sitter og griser med det både her og der. Så lenge jeg får ta det på og de sitter rolig til det har tørket, har jeg ingen motforestillinger. Vi snakker vel om ca én gang 2. hver måned eller noe...
![]() |
#26 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Argumenter mot neglelakk for småjenter?Lille Ru - du er herved ikke lenger alene.
![]() |
#27 |
ej ikke møjkets heije
|
Knerten er ikke gammel nok til å mase om sånt enda. Siden han har en storesøster, så kommer nok spørsmålet. Jeg her ingen hemninger her, men jeg tror nok at det kommer til sitte litt lenger inne for mannen min. Han er forøvrig litt mer mot at snuppa stadig vekk får neglelakk av bestemor.
![]() |
![]() |
#28 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Argumenter mot neglelakk for småjenter?Jeg fant en link til. Der står det at enkelte neglelakker også kan innholde benzen, som er kreftfremkallende. Enkelte neglelakker inneholder også stoffer som er hudirriterende eller som kan gi eksem. http://politiken.dk/tjek/dagligliv/f...icle296333.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Leser
|
![]() Sv: Argumenter mot neglelakk for småjenter?Mot: Det er noe helvetes griseri. Kjøp inn hurtigtørkende lakk! Ikke noe som bruker 100 år på å stivne. Jeg har ingen motforestillinger ellers, ungene mine får sminke seg hver gang de er med meg og handler (fra slike prøvemontre på butikken), de ser helt grusomme ut og de elsker det.
![]() |
#30 |
|
Neida. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Argumenter mot neglelakk for småjenter?Jeg ser ikke problemet med at småjenter kan få pynte seg med neglelakk. Jeg ser heller ikke på neglelakk som sminke, men mer på linje med smykker, hårstæsj o.l |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Argumenter mot neglelakk for småjenter?Jeg bruker ikke neglelakk, og ingen av guttene har etterlyst det. Så der har jeg sluppet lett. :knegg; Jeg ser ikke bort fra at jeg kunne gitt etter for maset en sjelden gang, om jeg hadde hatt et barn med dype og inderlige ønsker om lakkerte negler. Men egentlig syns jeg neglelakk er stygt både på voksne og barn, og de få gangene jeg har brukt det har neglene (som vanligvis er sterke som fjell) blitt myke og dårlige og fliket seg opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
Neida, min gutt har fått neglelakk han og, og prinsessekjole.
![]() |
#35 |
er grønn og fin.
|
Jeg har også en neglelakk gutt.
![]() |
#36 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Argumenter mot neglelakk for småjenter?Jeg bruker ikke neglelakk, så Tigerungen har vel egentlig ikke fått øynene opp for det enda...
![]() |
#37 |
Passiv
|
![]() Sv: Argumenter mot neglelakk for småjenter?Neglelakk en sjelden gang synes jeg ikke er problematisk. |
![]() |
![]() |
#38 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Argumenter mot neglelakk for småjenter?Malin får neglelakk innimellom. Eller, "nølelakk" som hun kaller det.
![]() |
![]() |
#39 |
Protonterapeut
|
Nei, altså jeg har ikke noe liste her og nå, og jeg vet ikke alle ingrediensene. Så peiling har jeg ikke.
![]() |
#40 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Argumenter mot neglelakk for småjenter?Junior har fått negellakk på en negel ved et par anledninger. Jeg bruker det bare om sommeren, så det er kun når han ser at jeg holder på at han også vil ha...
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|