Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken klokke skal jeg kjøpe til mannen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvilken klokke skal jeg kjøpe til mannen?
Diesel 9 25,00%
Junghans1 8 22,22%
Junghans2 2 5,56%
Junghans3 9 25,00%
Police1 9 25,00%
Police2 3 8,33%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 36. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-06, 21:14   #21
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken klokke skal jeg kjøpe til mannen?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Junghans 3 var kjempefin! Hva koster den?

Se på www.uhrcenter.de Ikke så billig, men han er selvsagt verdt den I øvrig så har dere ganske lik smak som meg, det var den samme rekkefølgen som jeg hadde selv.

Jeg sendte for øvrig en mail til uhrcenter.de nå i kveld. Jeg spurte om de hadde Diesel klokken. De har nemlig mange Diesel, men ikke akkurat denne modellen. Jeg fikk svar akkurat nå (de hadde den dessverre ikke). Veldig god service

Sist redigert av Pelen : 23-11-06 kl 21:41.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 11:58   #22
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg likte Diesel-klokken klart best fordi den skilte seg ut. Men jeg hadde nok lurt litt på Police 2 også

Gammel 24-11-06, 12:22   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemte police2. Men jeg lurer på om jeg kanskje mener Junghans1. Vanskelig dette

Gammel 24-11-06, 12:28   #24
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det bare meg, eller er det flere som ikke skjønner hvilken som er en dieselklokke?

Gammel 24-11-06, 12:31   #25
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Syntes Police 1 var finest

Samme her!

Gammel 24-11-06, 13:59   #26
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Diesel:
http://watchandjewellery.co.uk/shop/...men/dz4096.jpg

Jeg har bestilt den nå

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 14:04   #27
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt valg!

Cherryberry: Den aller øverste, første linken er til Diesel-klokken!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 14:26   #28
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Godt valg!

Cherryberry: Den aller øverste, første linken er til Diesel-klokken!

Jeg så ikke den linken jeg. Enda jeg gikk tilbake og så på alle klokkene flere ganger siden flere nevnte diesel og greier

Jeg ville også stemt på den om jeg kunne stemme på nytt...

Gammel 24-11-06, 21:59   #29
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slapp av, CherryBerry, det samme gjorde jeg. Måtte tilbake til HO flere ganger før jeg fant den linken - som jo egentlig ikke gjorde noe annet enn å lyse en midt i fleisen. Ja ja.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.