|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Mannen min handler på HM, Bess Retro, MAS eller sportsbutikker. Og dongeribukser på Laredoute, det er nemlig bare der han får tak i Levis 512 (tror jeg det er) som han er avhengig av.
![]() |
#3 |
<*(((<
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Ikke verst, Karamell. Neste gang kan du vurdere å ikke lage et poeng ut av det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?
Gubben min også...
![]() |
#6 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Mannen min er mest glad i Springfield klær, så det blir på utenlandsturer. Men da kjøper han til gjengjeld en hel haug av gangen.
![]() |
#7 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Jack & Jones
![]() |
#10 |
Borte
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Der han finner svarte/mørke olabukser som passer og der han finner band-t-skjorter han liker. Ellers får han gjerne et raus til jul/bursdag eller jeg eller venner forbarmer oss over ham med noe vi tror han vil like.
![]() |
#11 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Aktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Favorittbutikken er Brandstad. Ellers handler han på JC, sportsbutikker og andre steder han måtte finne noe fint. Han er glad i å shoppe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Borte
|
Hver sin smak.
![]() |
#14 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Litt på H&M, litt på Match og Henry Choise.
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Jeg har en mann som elsker å shoppe klær. Han går innom de fleste butikker, men favorittene er Miles pr hour, Jack and Jones og Bertoni.
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Når det gjelder jeans går det mest i Diesel og Jack&Jones. Han kjøpte seg nylig en fra Acne og den var veldig fin. Ellers benytter han anledningen til å fornye garderoben når vi er i Gøteborg og besøker familien. Utvalget her hjemme er ganske dårlig.
![]() |
#18 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Jack & Jones er hovedleverandøren av klær til min kjære. Det går stort sett i olabukser og svarte t-skjorter i en eller annen variant hele året.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Gubben handler ikke så mye klær. Som regel er det jeg som hadler til han. De siste årene har vi vært ute og reist ganske mye så da har han handlet da. Det er igrunn sjeldent at han handler. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|