|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må damer like klesshopping?Er ikke glad i noen former for shopping, jeg.
![]() |
#22 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Må damer like klesshopping?Jeg liker å shoppe, men ikke å gå på shopping. Jeg handler mest på impuls, når jeg egentlig ikke skal handle, men bare må prøve noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Må damer like klesshopping?
Jeg sier meg enig med Veronal. Jeg er så heldig å ha fått en god venninne som elsker å shoppe og pynte seg, og jeg har snappet opp et par triks. Nå skal vi ut på shopping sammen i neste uke, jeg har noe jeg trenger som vi må få tak i, og hun er bare glad for å få hjelpe til. Og jeg vil jo gjerne se flott ut, så shoppingassistent passer meg bra.
![]() |
#24 |
Passiv
|
![]() Sv: Må damer like klesshopping?Å ja, ellers er du jo ikke dame. |
![]() |
![]() |
#25 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må damer like klesshopping?Det går litt i perioder for min del. Men jeg har aldri elsket det liksom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må damer like klesshopping?Nei, men det virker som om flere damer enn menn liker det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Må damer like klesshopping?Jeg liker ikke å shoppe og shopping kjeder meg. Det har absolutt ingen ting med selvbilde å gjøre for min del. Det er bare det at jeg finner shopping ganske så tomt, nesten som å vaske gulv. Det er kanskje på tide å informere mannen om at han er homofil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Einsam
|
![]() Sv: Må damer like klesshopping?Jeg er heller ikke så glad i shoppe, men klær må jeg jo ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Passiv
|
Da må jeg bare signere her altså |
![]() |
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må damer like klesshopping?Jeg er ikke spesiellt glad i å shoppe. Det aller beste hadde vært om fine klær hadde havnet rett inn i klesskapet mitt av seg selv.
![]() |
#32 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Må damer like klesshopping?Jeg liker å shoppe, og jeg er en trøsteshopper.
![]() |
#34 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jaggu! Der sa du det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Må damer like klesshopping?Jeg hater klesshopping til meg selv. Det er forferdelig å gå rundt i butikker, prøve det ene plagget etter det andre som ikke passer, få hodepine, bli mer og mer stresset.
![]() |
#36 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Må damer like klesshopping?Jeg synes det er drit kjedelig å handle klær, uansett om jeg er i 38 størrelse eller som nå når jeg er i 40/42 og jeg har god nok økonomi til at jeg kjøper det jeg har lyst på. Jeg tar store raid innimellom (tok nesten hele Bogstadveien forrige lørdag og har ikke kommet meg helt ennå, men kom unna med to buksedrakter, et skjørt, 4 gensere, 4 skjorter og to par sko) og vurderer sterkt å leie inn en shopper for meg. Hvor mye tar en sånn profesjonell shopper for å fylle opp vårgarderoben f.eks? Om det handler om dingsebomser og elektronikk, så er det noe annet, for det er interessant og gir meg en lykkefølelse i ettertid. Etter klesshopping er jeg sur i timesvis.
![]() |
#37 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Må damer like klesshopping?Damer må absolutt ikke like klesshopping.
![]() |
#38 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Må damer like klesshopping?Jeg er ikke så glad i å gå på shopping, men like rå shoppe, som noen sa lenger opp i tråden.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|