|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svarer du på jobbtelefoner i ferien?Nja, det hender at jeg ser den ringer og jeg tenker at jeg ikke skal ta den, men etter 5 ubesvarte er jeg sikker på at det er noe alvorlig og så ringer jeg opp igjen :håpløs: |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svarer du på jobbtelefoner i ferien?Når telefonen ringer, så svarer jeg - har samme mobil på jobb og privat. Nå blir det ikke så mange av dem, så det er verken til stress eller genanse for familien. Hadde med mobilt bredbånd på ferie, så da sjekket jeg jobbmailen innimellom samtidig som jeg sjekket privatmail og FP.
![]() |
#23 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svarer du på jobbtelefoner i ferien?Jeg har fått noen telefoner og sms-er fra elever ifbm. eksamensresultat, og de har jeg selvfølgelig svart på. Hadde skolens administrasjon ringt hadde jeg også svart, iom. at det da høyst sannsynlig hadde dreid seg om en klage på standpunktkarakter, og de må vi skrive gjensvar på. Det har ikke skjedd, heldigvis. Ellers er jeg innom jobb-mailen i ny og ne for å se om det ikke snart kommer program for de tre planleggingsdagene vi skal ha før skolestart, og for å sjekke lønnsslippene den 12. i juli og august.
![]() |
#24 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Svarer du på jobbtelefoner i ferien?Ja, jeg gjør det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Svarer du på jobbtelefoner i ferien?Ja det gjorde jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svarer du på jobbtelefoner i ferien?Ja. Jeg bruker ofte softphone på jobb, og den bruker jeg ikke i ferien. Men jeg har mobil som er både jobb/privat, og der svarer jeg på det som måtte komme. Jeg har snart hatt til sammen 4 uker ferie, og har fått èn jobbrelatert telefon.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|