|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?Teltcamping på den finske solkysten. Håper å finnne litt godvær.
![]() |
#22 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?Først skal Storemor og jeg til Fredrikstad en helg. Deretter reiser vi, sammen med mamma, på hytta. Lillemor og jeg reiser hjem neste helg, og så skal hun være sammen med pappan sin i 2 uker mens jeg skal jobbe. Storemor kommer hjem fra hytta etter de 2 ukene, og så reiser vi sammen med en venninne av meg til Mummi-land og Astrid Lindgrens verden. Så begynner barnehagen, og Storemor reiser 2 uker til pappan sin i hans hjemland. Gud, det er kompliserte forhold i min familie.
Storemor 1998 ![]() Lillemor 2003 ![]() Sist redigert av Ariel : 23-06-08 kl 20:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Originala
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?Vi skal låne (leie) en campingvogn og kjøre i retning Oslo og Kristiansand. Jeg gleder meg som en unge, mens de mange av vennene våre humrer godt og mener det blir tidenes fiaskoferie. Jeg skal sjølsagt lage videodagbok og vise dem at camping er tingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?4 dager i dyreparken i Krstiansand er dte vi foreløpig har planlagt. Resten tar vi på sparket.
![]() |
#25 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?Ikke fastlagt planer i det hele tatt vi...
![]() |
#26 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?Mann blir ikke å ta ut noe spes med ferie, med at han ikke får betalt for den.
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 24-06-08 kl 20:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?Vi har akkurat kommet hjem etter 2 uker i Tyrkia. Vi blir mye hjemme i sommerferien pga. at vi må dele oss litt i forhold til jobbing, men 2 uker skal vi med den "nye" (brukte) campinvogna til Sverige i løpet av sommeren. Vi er ferske campere vi også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
nygift
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?Vi skal til Kreta i August og i Juli tror jeg vi bare skal "dassa" rundt her hjemme.
![]() |
#30 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?Vi skal en helg til Kristiansand, Dyreparken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?Vi skal en langhelg til Praha alle tre, Løvemannen og jeg skal en helg i bryllup og så skal vi alle tre dra 14 dager til Thailand. Gleder oss |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?Jeg har 7 ukers ferie (jeg er lærer) mens mannen har tre uker. Det er mange år siden vi har hatt så få planer som i år. Den eneste konkrete planen vi har er en 3 dagers kjærstetur til Dublin. Da skal gutta på camping med foreldrene mine. Ellers har vi SINNSYKT mye å gjøre i huset/garasjekjelleren og hagen. Sist redigert av Anne C : 23-06-08 kl 23:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?Vi har ikke planlagt noen ting siden jeg har termin 13.juli... Så vi får ta ting på sparket etterhvert...
![]() |
#34 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?Vi skal hele familien til Toscana i to uker, har leid hus sammen med venner. Resten av ferien skal vi stort sett være hjemme, ha endel besøk og være sammen med familie og venner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?
Vi har endret ferieplanene våre. Vi fant ut at det måtte være like festlig å slå opp telt i gangen, og lære jentene skikk og bruk av balltre
![]() |
#36 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?Vi skal være hjemme. Har hatt en Danmarkstur og en tur til Kreta i mai, så resten av feiren skal tilbringes med "tean i tanga" hjemme.
![]() |
![]() |
#38 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?Vi skal gå i Trollheimen med barna, og så skal vi til kysten for å fiske etterpå. Enkelt og greit! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?To uker til Danmark, og ellers masse småturer med seilbåten.