Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dere som har litt mage og lange ben

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-08, 19:00   #21
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har litt mage og lange ben

Ellos har faktisk mange gode modeller. Jeg er lang i beina og har ofte problemer med å finne bukser som er lange nok. Har kjøpt en del bukser fra Ellos og de har vært slik at de går litt opp i livet uten å legge seg helt under puppene og er lange i bena i tillegg, noen faktisk litt for lange for meg.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 20:09   #22
Left
Passiv

Standard

Sv: Dere som har litt mage og lange ben;)

Opprinnelig lagt inn av Nuta, her.

Jeg bruker størrelse 44 og må nok ha 84 i lengde på bena, jeg har det for meg at stormote er kjerring, men det er kanskje ikke det?

Kjøpte meg faktisk en bukse i dag på Cubus, som er som den du beskriver. Den er str 44 og med 84 cm i lengde. Prøvde en tilsvarende, og den var enda lenger i beina, så på Cubus burde du finne.
Den jeg kjøpte (og den andre jeg prøvde) er helt mørke uten for mye mikkmakk på, og med god høyde i livet, og med smale bein. Stretch.

Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 20:17   #23
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt tre bukser på Cubus i vår. De har en del modeller med lange ben, og er store i størrelsen. Jeg bruker 42 i h&m,men klarer meg med 40 på Cubus.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 20:48   #24
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg greier ikke å la være å lese "Dere som har litt mange og lange ben" - og da tenker jeg at det ikke er så verst med korte, kjegleformede bein allikevel.

Det var nøyaktig det jeg leste jeg også!

Gammel 14-05-08, 20:59   #25
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Jeg har lange ben, lavt liv, litt mage, og en del mer på hoftene. Det er innmari irriterende det også, men jeg har funnet ut at fit squin jeansene fra HM er ganske ok. Dog med en tunika over, og ikke like tighte som på bildet.

Gammel 14-05-08, 21:32   #26
Amalie
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2008
Amalie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skjevo, her.

Jeg er for tiden glad i noen H&M-bukser, Fit Loyal, tror jeg de heter. De går litt opp i livet, slik at jeg får puttet magen nedi buksen. Buksene er inndelt i tommestørrelser i lengde og bredde. Vet ikke hvor langt opp i størrelsene de går, jeg er en liten 42 og passer 30-34 i den modellen.

Disse er perfekt for meg også! Jeg bruker 32-34

Amalie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 17:12   #27
Nuta
tittel -en, titler

Nuta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Ellos har faktisk mange gode modeller. Jeg er lang i beina og har ofte problemer med å finne bukser som er lange nok. Har kjøpt en del bukser fra Ellos og de har vært slik at de går litt opp i livet uten å legge seg helt under puppene og er lange i bena i tillegg, noen faktisk litt for lange for meg.

Har du link til noen av buksene du har kjøpt?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.