|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Pauset
|
![]() Sv: Spinoff: Har dere noen nyttårsforsett?Jeg MÅÅÅ ned i vekt. Medisiner osv. har gjort at jeg har gått opp en del i vekt. Har fått beskjed fra kreftenheten at jeg må gå ned. Så fra nytt år så er det ingen vei forbi. Jeg har trent i hele høst, men har ikke vært flink nok med kostholdet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Har dere noen nyttårsforsett?Jeg har et forsett om å få begynt på og levert inn masteroppgaven min....Ellers har jeg kasta bort mye tid og 6 eksamner. Det er bare ikke så lett å få til med 4 unger og 100% jobb |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Helt konge
|
![]() Sv: Spinoff: Har dere noen nyttårsforsett?Nyttårsforsettet må denne gang bli å fortsette med å trene (nesten) like mye som de siste 3 månedene. På den måten blir jeg sikkert både sunn, høy, mørk, slank,sexy og mystisk før 2008 er over. Det blir sikkert fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Har dere noen nyttårsforsett?I år har jeg mange! Gudene vet hvorfor, for det blir jo alltid tull like vel, men jeg satser friskt. :Optimist:
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 30-12-07 kl 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff: Har dere noen nyttårsforsett?
Ja, det der var omtrent mine nyttårsforsetter. |
![]() |
![]() |
#26 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Spinoff: Har dere noen nyttårsforsett?Jeg har begynt å trene de siste ukene jeg da, så målet er å fortsette med det jeg har begynt på. Ellers skal jeg få mer energi i 2008, sånn at jeg blir morsommere å være sammen med, får lengre lunte og i det hele tatt får mer ut av hver dag.
![]() |
#27 |
seru
|
![]() Sv: Spinoff: Har dere noen nyttårsforsett?
Hovedsaklig derfor!
![]() |
![]() |
#29 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Spinoff: Har dere noen nyttårsforsett?Nja, nja, nja. Bruker ikke å ha nyttårsforsetter, men man burde kanskje grave litt i seg selv for å kjenne etter hva man kan gjøre bedre eller anneledes? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Spinoff: Har dere noen nyttårsforsett?Min kjære og jeg skal tilbake i normalvekt i løpet av året som kommer. Vi har spist på oss 10 kg begge to.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|