Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleklær til barna

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-07, 18:47   #21
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleklær til barna

Så fine Sitron!! Minstemor har noen deilige kosebollekinn ...helt like min lille nevø sine.

Da jentene var små var det så mye enklere å finne pentøy enn til guttene syntes jeg!

Lykketrollet: den kjolen var kjempesøt.

Gammel 05-11-07, 18:48   #22
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg håper fjorårets passer fremdeles. Jeg får vel prøve den snart.

Flotte klær! Men si meg; hvor har du fått tak i den lua? Den så så solid og fin ut.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 18:50   #23
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lua? Rema 1000, tror jeg, 15 kr.

Gammel 05-11-07, 18:58   #24
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg må visst på handlings tror jeg. Huff så leit.

Gammel 05-11-07, 19:06   #25
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Her var det mange lekre antrekk! Bunadene er for små så til jul må jeg finne på noe annet. Har brune nikkers fra KL og stilige skjorter fra Day B&M så de trenger egentlig ikke noe nytt

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 19:08   #26
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av iana, her.

Her var det mange lekre antrekk! Bunadene er for små så til jul må jeg finne på noe annet. Har brune nikkers fra KL og stilige skjorter fra Day B&M så de trenger egentlig ikke noe nytt

Tenker gutta blir superfine!!

....du får ha meg i tankene når antrekket til nestyngste blir for smått

Gammel 05-11-07, 20:21   #27
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har kjøpt dette til Storesøster - fra Polarn O. Pyret:

Men kjenner jeg meg selv rett, blir det nok en penkjole også. Hun vokser så fort og de gamle er så korte blitt... Lillesøster har fått samme bluse og strømpebukse, men hun har så mange fine kjoler etter storesøster at hun ikke får noe nytt i år.

Gammel 05-11-07, 20:26   #28
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt noen (litt for dyre) vester fra et fancy barneklesmerke (husker ikke hvilket).. Lyseblå med krone på. Storebror skal ha lyseblå skjorte inni fra samme merke. Lillebor skal enten ha en fin lys blå body inni eller en billigere skjorte i lys blå. Jeg må finne noen bukser som passer til.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 20:30   #29
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Det blir vel skjorte, penbukse og vest/genser/jakke på alle tre, tenker jeg.

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 20:33   #30
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Minste frøkna har fått denne rosa kjolen:

Storesøster har fått dette i brunt:

Storebror kommer nok til å gå med jeans og en skjorte.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 20:37   #31
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prinsen har barnebunad (eller festdrakt er det vel) - den skal han ha!

Gammel 05-11-07, 20:50   #32
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Har kjøpt noen kjempefine klær på Exit til storebroren: Grå fløyelsbukse, lys blå skjorte og strikkevest i grått, lys blått og marine.
Cubus har nydelige kjoler til jente, ihvertfall de minste. Snuppa har en skjønn kjole fra Benetton hun skal bruke på julaften og en søt "forklekjole" fra Kappahl til andre julebesøk.

Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 21:01   #33
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes det er vanskelig å finne fine klær til gutter, men jeg har lyst til å kjøpe en rutete bukse som MiniAture har til storebror. Han har noen fine skjorter han kan ha til.

Lillesøster har bl.a disse kjolene.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Grønn ullfiltkjole 2.jpg (39,7 KB, 8 visninger)
Filtype: jpg grønn og blårød ullfiltkjole med satengskjørt.jpg (37,5 KB, 5 visninger)
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 21:04   #34
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Største og minste har juleklær. Mellomste har fått seg ny raud julekjole
Strass rundt halsen. Mykje finare på enn den ser ut på bilde.

Gammel 05-11-07, 21:07   #35
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Storebror har et par dresser som kan brukes. Jentene må nok ha nye kjoler. Mange fine kjoler og skjørt her.

Gammel 05-11-07, 21:18   #36
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kjøpt en rød kjole med tyllunderskjørt brukt - helt i Snuppas prinsessestil. Den skal hun ha på julaften, med gullsko til, tenker jeg.

Til de andre høytidsdagene har jeg dealet med min faste kjoleleverandør Canisa, så der har vi litt å velge i!

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 21:20   #37
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har kjøpt noen (litt for dyre) vester fra et fancy barneklesmerke (husker ikke hvilket).. Lyseblå med krone på. Storebror skal ha lyseblå skjorte inni fra samme merke. Lillebor skal enten ha en fin lys blå body inni eller en billigere skjorte i lys blå. Jeg må finne noen bukser som passer til.

Denne vesten bare i blått, men brun krone. MeMini by Kristine Vikse.

Skjorten til storebror.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 21:32   #38
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

LilleVenn har en strikket bunad, som mor strikket til henne i fjor. Den passer sikkert enda. Hun har også den Katvig kjolen som Guniss viste i det første innlegget

Jeg kjøpte nettopp en selekjole til henne på zara. Den er også en mulighet. Hun har også en veldig fin omslagskjole som jeg kjøpte på Next tidligere i høst. Det eneste hun trenger er finsko. Regner med at hun har vokst fra de hun har.

dessuten skal jeg på Shoppingtur til London om ikke lenge, så da er det vel ikke helt usannsynlig at hun får en kjole til...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 21:38   #39
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

5-åringen har fleire fin-kjolar i klesskapet, så me kan fint bruke ein av desse. Det ville sjølvsagt vore mest fornuftig.

Finklær til babygut er litt vanskeleg. Ikkje glad i sånne voksen-dress til så små. Har kjøpt ein vest og ei bukse. Tenkte å bruke body med krage under.

Gammel 05-11-07, 21:41   #40
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleklær til barna.

Jentene har de røde forkle kjolene med hvite skjorter til, som vi brukte i fjor. Kjøpt på Ellos, og er bare kjempe søte. Skikkelig lotta kjoler synes jeg..

Minstemann skulle ha bunaden sin

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:53.