|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Juleklær til barnaSå fine Sitron!! Minstemor har noen deilige kosebollekinn ...helt like min lille nevø sine.
![]() |
#25 |
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleklær til barnaHer var det mange lekre antrekk! Bunadene er for små så til jul må jeg finne på noe annet. Har brune nikkers fra KL og stilige skjorter fra Day B&M så de trenger egentlig ikke noe nytt |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Juleklær til barna
![]() |
#27 |
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleklær til barnaHar kjøpt dette til Storesøster - fra Polarn O. Pyret:
![]() |
#28 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Juleklær til barnaJeg har kjøpt noen (litt for dyre) vester fra et fancy barneklesmerke (husker ikke hvilket).. Lyseblå med krone på. Storebror skal ha lyseblå skjorte inni fra samme merke. Lillebor skal enten ha en fin lys blå body inni eller en billigere skjorte i lys blå. Jeg må finne noen bukser som passer til.
![]() |
#32 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleklær til barnaHar kjøpt noen kjempefine klær på Exit til storebroren: Grå fløyelsbukse, lys blå skjorte og strikkevest i grått, lys blått og marine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Stadig underveis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleklær til barnaJeg synes det er vanskelig å finne fine klær til gutter, men jeg har lyst til å kjøpe en rutete bukse som MiniAture har til storebror. Han har noen fine skjorter han kan ha til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
WF: BNBE
![]() Sv: Juleklær til barnaJeg har kjøpt en rød kjole med tyllunderskjørt brukt - helt i Snuppas prinsessestil. Den skal hun ha på julaften, med gullsko til, tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Juleklær til barna
![]() |
#38 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Juleklær til barnaLilleVenn har en strikket bunad, som mor strikket til henne i fjor. Den passer sikkert enda. Hun har også den Katvig kjolen som Guniss viste i det første innlegget |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Juleklær til barna5-åringen har fleire fin-kjolar i klesskapet, så me kan fint bruke ein av desse. Det ville sjølvsagt vore mest fornuftig.
![]() |
#40 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Juleklær til barna.Jentene har de røde forkle kjolene med hvite skjorter til, som vi brukte i fjor. Kjøpt på Ellos, og er bare kjempe søte. Skikkelig lotta kjoler synes jeg..
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|