|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNKDet er ikke bare slik hyggelig:
![]() |
#4 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNKVi må også ha vaskemaskin-doktor over helga - igjen. Har en dyr AEG-maskin, og det har vært feil på den flere ganger. Nå sier den "tikk-tikk-tikk-tikk" når den skal starte ... helt til det kommer Error i displayet. Så prøver jeg igjen og igjen og igjen helt til den starter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK
Den står i vater, og brukes stort sett hver dag. Det var i går da den kom til siste sentrifugeringsrunde at et eller annet skjedde.
![]() |
#8 |
litt skummelt
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNKJeg hadde feil med min maskin en gang..sånne skumle dunkelyder.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNKJeg trodde nesten ikke halvautomatisk fantes lenger. Her ser du en: |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK
Ja, men de er ikke lenger mulig å få tak i.
![]() |
#14 |
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNKKan så være at det gjør, men det er skikkelig kjedelig å putte tøyet over |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNKHva betaler man for en ny vaskemaskin da? Om det koster flere tusen å reparere den jeg har så er det vel lurere å kjøpe ny?
![]() |
#16 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNKHvis den er ni år gammel ville jeg ikke spandert noen store reparasjoner på den. Du kan sikkert få en helt ok ny for 5000. (Sjekk elkjop.no og expert.no, for eksempel). |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|