Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-07, 20:29   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Det er fem år. *klok av skade*

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 21:25   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke bare slik hyggelig:
"dunk-dunk-dunk, jeg er skjevt pakket, dunk-dunk-dunk. trallalalla"

Det er banking. Som i slegge mot blikktak. I løpemars-takt. Og bare når den sentrifugerer.

Har ikke fått sett på den ennå. Må gjøre det i morgen. Ringe vaskemaskinmennesker på mandag.

Takk for råd og slikt.

Gammel 01-09-07, 22:07   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Ville først sjekket om den står i vater. Dersom de ikke gjør det bråker de forferdelig

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 22:21   #4
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Vi må også ha vaskemaskin-doktor over helga - igjen. Har en dyr AEG-maskin, og det har vært feil på den flere ganger. Nå sier den "tikk-tikk-tikk-tikk" når den skal starte ... helt til det kommer Error i displayet. Så prøver jeg igjen og igjen og igjen helt til den starter. okkers maskin:

Du har min fulle sympati!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 22:25   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Ville først sjekket om den står i vater. Dersom de ikke gjør det bråker de forferdelig

Den står i vater, og brukes stort sett hver dag. Det var i går da den kom til siste sentrifugeringsrunde at et eller annet skjedde.

Prøvde den igjen i dag, og holdt på å få hjertestans da "slegge-mot-blikktak-lydene" begynte.

Gammel 01-09-07, 22:26   #6
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

De kan jobbe seg selv ut av vater mener jeg å ha hørt. Derfor trengs de å justeres med jevne mellomrom.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 22:27   #7
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Hørtes ut til at noe er ødelagt der inne. Ville iallefall ikke ha brukt den før en fagmann har sett på den. Har selv erfart at det ikke er så bra :dyrt:

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 23:29   #8
Iriam
litt skummelt

Medlem siden: Oct 2006
Iriam har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg hadde feil med min maskin en gang..sånne skumle dunkelyder......da kom det en fagmann og såg på den..da var det visstnok en betong/stein sak inni maskinen(for å stabilisere den, tror jeg) som var knust i to...fikk ny del på garantien!

Håper det ordner seg!

Iriam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 10:34   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Hva er halv- og helautomatisk? Hvordan vet jeg hva jeg har?

Gammel 03-09-07, 10:37   #10
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trodde nesten ikke halvautomatisk fantes lenger. Her ser du en:

http://www.aabatron.nl/_images/Velo/200px_tc2800.jpg
Som du ser så må du ta tøyet ut når det er vått, og putte det i separat sentrifuge på høyre side.

Gammel 03-09-07, 10:49   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Ok, jeg har altså aldri hatt noe annet enn helautomatisk.

Gammel 03-09-07, 12:45   #12
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

De halvautomatiske sentrifugerer myyye bedre.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 14:14   #13
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

De halvautomatiske sentrifugerer myyye bedre.

Ja, men de er ikke lenger mulig å få tak i.

Gammel 03-09-07, 14:09   #14
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Kan så være at det gjør, men det er skikkelig kjedelig å putte tøyet over og iallfall så lenge vaskemaskinen står i kjelleren og der er det kaldt på vinteren :hutre:

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 20:31   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Hva betaler man for en ny vaskemaskin da? Om det koster flere tusen å reparere den jeg har så er det vel lurere å kjøpe ny?

Forresten så kommer vaskemaskinmannen og ser på vaskemaskinen i morgen før 12 en gang.

Gammel 03-09-07, 20:33   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Hvis den er ni år gammel ville jeg ikke spandert noen store reparasjoner på den. Du kan sikkert få en helt ok ny for 5000. (Sjekk elkjop.no og expert.no, for eksempel).

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:00.