Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Gode bh-er til hengepupper?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-07, 22:40   #21
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode bh-er til hengepupper?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

bra. Jeg foretrekker de som samler og løfter, samtidig som de ikke gir meg pyramidepupper. .

Her kallar me det for rakettpuppar

Åkkesom, det er ikkje sånne puppar me vil ha

Burde kanskje spandere på meg ein tur til damene med målbånd i storbyen når eg er ferdig med ammingen. No lever dei sitt eige liv i symbiose med lillebror.

Gammel 18-08-07, 22:43   #22
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man MÅ simpelthen snakke med damer som kan faget sitt og sette av en dag til dette. Jeg kastet nettopp bort flerfoldige euro på en nydelig Triumph-BH i riktig størrelse som etter noen minutter på kroppen gir meg ikke mindre enn fire pupper. Ulekkert.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 22:56   #23
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Merket MarieJo passer perfekt til meg. Nå 75D. Tilpasset i undertøysbutikk ja, et must!

På denne modellen kan man bytte stroppene mellom vanlig og halterneck-støtte.

Min undertøysbutikkeinnehavervenninne sier at denne modellen internt i bransjen kalles "Oslo vest-BHen", angivelig fordi den selger mer her i Oslo enn noe annet sted.

Denne kjøpte jeg nettop også. Trodde jeg var en 85C, men var en 85B. På meg sitter den superfint!

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 23:10   #24
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Ja det har jeg faktisk. Er det sånn at Abecita er laget for oss med eplefasong?

Ja, især modellerne som har høy skjæring i midten og brede, litt flate cups. Butikkdamen trodde at jeg var en 80C, og ble faktisk forbløffet da hun måtte gi meg rett i, at en E-cup skulle til.

Triumph ser helt latterlig ut på meg også (men nå har jeg aldri prøvd deres t-shirt BH'er).

Abecita Orchid er min absolutte favoritt:

Gammel 18-08-07, 23:35   #25
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, damen på det bildet har ikke noe i nærheten av eplefasong.

Jeg aner faktisk ikke hva de forskjellige modellene heter. Jeg bare kjøper, jeg.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 23:42   #26
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Altså, damen på det bildet har ikke noe i nærheten av eplefasong.

Det er ikke meg der på billedet, altså.

Gammel 18-08-07, 23:54   #27
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Min undertøysbutikkeinnehavervenninne sier at denne modellen internt i bransjen kalles "Oslo vest-BHen", angivelig fordi den selger mer her i Oslo enn noe annet sted.

Oslo Vest-BH-en? Jeg dævver! Skjønner at jeg må styre unna (og når amminga er over finner jeg meg vel uansett til rette i de mindre størrelsene på Lindex og HM igjen. )

Gammel 18-08-07, 23:58   #28
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Det er ikke meg der på billedet, altså.

Åh. Er det ikke? Jeg som var helt sikker på at det var deg.

Gammel 19-08-07, 10:30   #29
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja det har jeg faktisk. Er det sånn at Abecita er laget for oss med eplefasong?

Jeg tror at særlig hvis man er bittelitt rund og har mye på på midten vil en god BH gjøre underverker og dra puppene oppover, slik at man får mer midje.

Gammel 19-08-07, 11:07   #30
Kalinka79
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Drammen
Kalinka79 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har brukt et merke som heter Chantelle. De har mange fine og gode. Kjøp med god støtte bak, gjerne tre kneppinger. Da holder det puppene bra oppe. Men gå til en ordentlig undertøysbutikk. Jeg har hatt skikkelig problem med å finne gode bh-er, men der fikk jeg strålende hjelp. Litt rart at de faktisk kommer inn i prøverommet og hjelper, men det gjør at de finner modeller som passer din kropp. lykke til!

Kalinka79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 17:45   #31
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg tror at særlig hvis man er bittelitt rund og har mye på på midten vil en god BH gjøre underverker og dra puppene oppover, slik at man får mer midje.

Stemmer. Jeg har veldig kort overkropp med ikke særlig mye talje. En god BH som samler og løfter får overkroppen min til å se betydelig lengre og slankere ut. Noe som Daryl Hannah ikke har skjønt ennå:

Gammel 19-08-07, 18:07   #32
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg er egentlig ganske lang i overkroppen, selv om jeg har lett for å legge på meg på magen. Jeg er ute etter noe som gir meg skikkelig kløft. Med noen BHer ser det ut som jeg har puppene under armen, med andre flyter de helt ut. Ikke spesielt pent noen av delene.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:50.