|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The end is nigh - GOT final countdown! (spoilers ohoi)Sesong 7. Huffda. Jeg ramlet av da dragen kom.
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: The end is nigh - GOT final countdown! (spoilers ohoi)Det MÅ du, Gina!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: The end is nigh - GOT final countdown! (spoilers ohoi)Vi er fortsatt i Sesong 1, jeg og eldste.
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: The end is nigh - GOT final countdown! (spoilers ohoi)Sexscenene forsvinner jo nesten fullstendig på ett eller annet tidspunkt. Så da blir det enklere å se med tenåringsbarn.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The end is nigh - GOT final countdown! (spoilers ohoi)Vi gleder oss også veldig! Og skal se siste par episoder av forrige sesong om igjen når det nærmer seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: The end is nigh - GOT final countdown! (spoilers ohoi)Jeg har sett i alt i løpet av februar, så jeg er klar som et egg!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|