|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Vinterstøvler til ungdom14-åringen var klar på en ting, skoene skulle absolutt ikke være brune, han skjønner ikke hvorfor de lager brune sko.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinterstøvler til ungdomHer har tiendeklassingen kjøpt disse fra Merell. Lette og fine, han er godt fornøyd med dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Enda en som trener
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinterstøvler til ungdomArvingen min (jente 14) har UGGS fra ifjor som heldigvis passer i år også. Disse: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinterstøvler til ungdomJentene mine vil helst gå i UGGs hele vinteren - av den stygge tøffeltypen. Er det vått, bruker de gjerne gummistøvler. Jeg har tvunget på dem Timberland Mukluk til kalde dager med mye snø. De er heldigvis utvokst i beina, så sko som ikke brukes mye kan vare lenge.
![]() |
#5 |
I mål
|
![]() Sv: Vinterstøvler til ungdomStorebror har egentlig vært happy med vanlige Gore-Tex til nå. I år fant vi disse, og de er han kjempefornøyd med. Ser litt "kulere" ut enn de han har hatt før, er varme og tette. (beklager størrelsen på bildet) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Vinterstøvler til ungdomMin på snart 13 fikk halvhøye brune med offwhite pelskant i fjor, kjøpt på XXL. De passer i år også, men de er litt kalde. Kan hende hun får noe bedre om det blir veldig kaldt eller vi får mye snø.
![]() |
#7 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Vinterstøvler til ungdomDisse kjøpte jeg til 11-åringen
![]() |
#8 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Vinterstøvler til ungdomMin gutt har Timberlands fra i fjor (sånne https://www.xxl.no/timberland-6-in-p...FRqcmwodzRkBhg ). Ikke foret, men har pusete lammeullsåle i. Imidlertid går han fortsatt i helt vanlige joggesko i snøen. :råll: Nå skal det sies at han tar trikken frem og tilbake fra skolen og at han ikke går så mye ut i pausene, evt. bare ut på gaten i byen. Og sier at han ikke fryser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Vinterstøvler til ungdomVintersko har vært kilde til mang en krangel hjemme hos oss. Snuppa har foretrukket å gå i helt vanlige joggesko. Normalt sett legger jeg meg ikke oppi det. Hun blir aldri syk og klager ikke. Men hvis de skal på turer med skolen må hun jo ha noe mer solid.
![]() |
![]() |
#12 |
Enda en som trener
![]() Sv: Vinterstøvler til ungdom
Vi var heldige ifjor og kunne kjøpe den største juniorstørrelsen. De var smalere i fasongen, så passet uansett bedre enn samme modell til dame. Kjøpte i USA, så da var prisen helt ok. De passer heldigvis i år også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Vinterstøvler til ungdomUGGs har jeg heldigvis ikke hørt noe ønske om så langt. Tror ikke det er noe 12-åringen har noe særlig bevisst forhold til, for det har aldri vært nevnt eller snakka om. Har ikke sett det på noen av vennene hennes heller. Mulig at et par av dem har hatt noen etterligninger på ett eller annet tidspunkt, men det har i alle fall ikke vært noe tema.
![]() |
#14 |
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
Vi prøvde UGGs (eller tilsvarende) her et år - og det var helt feil for Storesøsters flate og overpronerende føtter. Ingen støtte.Til slutt gikk hun nesten på innelæret, for å si det sånn.
![]() |
#15 |
Tvåtusentalssuffragett
Hvor: Oslo
Her går "alle" med UGGs når det er for kaldt med joggesko. Heldigvis virker det ikke som de er opptatt av at det skal være ekte UGGs, for jeg har bare sett kopier. Selv pleier jeg å kjøpe Lille Vinkel sine kopier når de er til halv pris på senvinteren, til neste sesong. Har vært heldig og truffet med str hver gang.
![]() |
#16 |
Like blid!
![]() Sv: Vinterstøvler til ungdomMine to eldste har Timberland
![]() |
![]() |
#17 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Vinterstøvler til ungdomEg veit det finnes mange variantar av Uggs. Men når jentungen vil ha Uggs, eller kopiar av Uggs rettare sagt, så er det berre ein modell som gjelder. Og eg synes denne er lite fin, lite praktisk, har kort varighet og dårleg passform.
![]() |
#18 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Vinterstøvler til ungdomOm skoene er fine eller ikke i mine øyne ser jeg på som totalt irrelevant når ungene/ungdommene skal få seg sko. Men at de er upraktiske og har kort varighet er selvsagt et problem.
![]() |
#19 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Heilt klart. Eg kan svelge det om skoa (kopi eller orginal) hadde vore av god kvalitet, tålt litt regn og snø og ikkje hatt såpass dårleg oppbygning at jentungen (rett nok med smal fot) trør skeivt etter 200 meter.
![]() |
#20 |
Enda en som trener
![]() Sv: Vinterstøvler til ungdomJeg har heller aldri latt meg overtale til å kjøpe 'vanlige' UGGS. De er jo helt håpløse i en Vestlandsvinter med regn stort sett hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|