|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvor finner jeg luftvernssirener og maskingeværlyd på nett?Som vi slo fast på jobb i går: Lærere får aldri skryt med mindre de tør å dele sine egne opplegg. Dette synes jeg du fortjener massevis av gode ord for, for her fikk du jo helt tydelig gjengen din til å tenke! Flotte saker, og takk for at du delte!
![]() |
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner jeg luftvernssirener og maskingeværlyd på nett?Så flott - bra jobba! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner jeg luftvernssirener og maskingeværlyd på nett?Applaus til deg! Veldig bra!
![]() |
#27 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hvor finner jeg luftvernssirener og maskingeværlyd på nett?Nå ble jeg virkelig helt rørt....litt rar måte å si det på, men det er sant! Du er en fantastisk lærer, og jeg håper mine gutter får en så initiativrik lærer som deg!!
![]() |
#30 |
|
![]() Sv: Hvor finner jeg luftvernssirener og maskingeværlyd på nett?Dette ble en lite planlagt seanse fra min side, alt jeg hadde klart var lydene og bildet av en flyktningeleir. Jeg var så opprørt etter gårsdagens time at jeg hadde skikkelig hjertebank da jeg satt der og så på en helt avslappet klasse som var totalt uvitende om hva som kom, men det gikk bra. Det må kunne gjøres bedre, tenker jeg, med litt planlegging. Det er sikkert flere som trenger en slik realitetsorientering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor finner jeg luftvernssirener og maskingeværlyd på nett?Imponerende, Albertine! |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hvor finner jeg luftvernssirener og maskingeværlyd på nett?Godt jobbet! Og absolutt et opplegg som bør deles.
![]() |
![]() |
#34 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvor finner jeg luftvernssirener og maskingeværlyd på nett?
Mm. Eller for å si det på en annen måte - man må skryte litt av seg sjøl, for ellers er det ingen andre som gjør det. Jeg kjenner litt på at det er lite feedback "ovenfra", hadde vært kjekt å få litt ros av leder utenom skolevandring og eksamen, liksom... Men det hjelper å samarbeide og å tørre å dele ting, det gjør det. I vgs jobber vi jo gjerne ikke så tett som på lavere trinn, heller, men vi kommer oss. Gradvis.
![]() |
![]() |
#35 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvor finner jeg luftvernssirener og maskingeværlyd på nett?Bra jobba! Tenker elevene husker denne opplevelsen resten av livet!
![]() |
#36 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor finner jeg luftvernssirener og maskingeværlyd på nett?Godt jobbet |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Sv: Hvor finner jeg luftvernssirener og maskingeværlyd på nett?Ingen sinte telefoner fra foreldre, og mange gode tilbakemeldinger i dag. Noen sa at det hadde sittet i dem hele dagen i går, og flere sa at de så på nyheter med et helt annet blikk nå. Mission accomplished! |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Hvor finner jeg luftvernssirener og maskingeværlyd på nett?Du har gjort en forskjell!
![]() |
#39 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor finner jeg luftvernssirener og maskingeværlyd på nett?A-magasinet har forresten en artikkel i dag, hvor noen går en av flyktningerutene fra Norge til Sverige som ble brukt under krigen.
![]() |
#40 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner jeg luftvernssirener og maskingeværlyd på nett?Å, dette var god lesning, jeg regner med at elevene dine nå har fått en opplevelse de sent glemmer. For en smart ting å tenke på i tider som dette! |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|