|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
heimføing
|
![]() Sv: På jakt etter myk (akrylfri) oversize lang grå cardiganVivikes har en serie i 100% merino-ull, der de har et par cardigan-varianter i ulike farger: |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På jakt etter myk (akrylfri) oversize lang grå cardiganJa, nå kom jeg på at Benetton sikkert også har lange. De har vel godt med ull i toppene sine ihvertfall. Lenge siden jeg har vært der.
![]() |
#23 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: På jakt etter myk (akrylfri) oversize lang grå cardiganTiger har en til 2000, den er kanskje for dyr, men den er veldig fin og varm og holder seg latterlig bra, Storesøs kjøpte en slik i fjor og har nærmest "bodd" i den siden, den er fremdeles fin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: På jakt etter myk (akrylfri) oversize lang grå cardiganHadde tilgodelapp på Lindex, så var innom der og de har fått i to lengder som er veldig fine. Det er 30% akryl, men de klødde ikke og var myke og gode på. 399,-
![]() |
#25 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: På jakt etter myk (akrylfri) oversize lang grå cardigan |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: På jakt etter myk (akrylfri) oversize lang grå cardiganAcryl hjelper vel på å holde fasongen? Vet ikke, men den fra Acne er det ikke mye acrylfølelse over.
![]() |
#28 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: På jakt etter myk (akrylfri) oversize lang grå cardiganJa, nå har jeg kjøpt den korte i mørk grå og den lange i mørk blå. Klar for høsten, kan du si.
![]() |
#30 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: På jakt etter myk (akrylfri) oversize lang grå cardiganJeg kjøpte en på vivekes idag uten akryl og den kostet 799.
![]() |
#31 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: På jakt etter myk (akrylfri) oversize lang grå cardiganHva med disse fra Kristine Vikse? Noen som vet hvor lange de er, jeg har ikke funnet noe mål der jeg har søkt.
![]() |
#32 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: På jakt etter myk (akrylfri) oversize lang grå cardiganJeg endte opp med å kjøpe en på Vila som var ganske grovstrikket og lengre bak enn foran. Sikkert mye akryl i den da. Glemte å sjekke det siden fasongen var så flatterende til meg.
![]() |
#33 |
Fortynnet
|
![]() Sv: På jakt etter myk (akrylfri) oversize lang grå cardiganJeg kjøpte en mørk koksgrå på Match i forrige uke som jeg likte veldig godt. Den var litt blanding og ikke akrylfri (noe jeg også pleier å se etter), men den hadde så fin fasong og kjentes myk, tykk og deilig ut i stoffet. Den var ikke spesielt billig heller, det er litt forskjell på akrylblandinger har jeg inntrykk av. Merket var Donna, kjenner ikke til det fra før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: På jakt etter myk (akrylfri) oversize lang grå cardiganHvis mamma begynner å strikke på en nå, så er hun sikkert ferdig til jul ... :ønskeseg:
![]() |
#35 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: På jakt etter myk (akrylfri) oversize lang grå cardiganDenne kjøpte eg nett no. Veldig spent. Mykje ull og mohair og ikkje så verst pris. Blir veldig spennande.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|