|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: What's your cultural dealbreaker?Jeg synes ofte det verste er om folk enten ikke forstår seg på ting jeg elsker (hvis noen syntes lord Peter Wimsey var en fjott?
Det hørtes jo bittelitt kjent ut.
![]() |
#4 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: What's your cultural dealbreaker?Jeg kan finne på å irritere meg over mennesker som tviholder på prinsipper om hva som er "riktig" i denne sammenheng, og anser dette som den evige fasit. Slike, ofte selvhøytidelige, mennesker kjeder meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: What's your cultural dealbreaker?Jeg tror ikke jeg har så mange kulturelle dealbrakers egentlig. Kulturell eller kunstnerisk ignoranse eller uinteresse, kanskje. Jeg syns det er ganske ukultivert (heh!) å ikke interessere seg for noen som helst form for kunstneriske utrykk. Ellers kan folk nesten like hva de vil for meg. Jeg forsvarer jo omtrent enhver form for kunstneriske utrykk om noen kritiserer det.
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: What's your cultural dealbreaker?Alternativister, helt klart. Særlig hvis man innleder med å utbasunere at legemiddelindustrien er kjeltringer, healeren deres guds gave og Åndenes makt Sannhet & Vitenskap.
![]() |
#7 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: What's your cultural dealbreaker?De som ser på Alternativmessen som det ultimate. Jeg har noen slike i nær familie. Samme gjeng som mener haibrusk og aloe vera kurerer kreft. Fyller du på med tv-show med oversminka damer som ser spøkelser er det fullkomment.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: What's your cultural dealbreaker?Jeg stusser over folk som ikke har en eneste bok i huset sitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: What's your cultural dealbreaker?
Jeg synes det er verre når de kun har bøker som står i fullkommen stil, fasong- og fargemessig, med øvrig interiør. Da blir jeg nesten litt redd dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Ja du sier noe der. Poenget er vel egentlig for min del at jeg synes det er trist at mange ikke leser. Men de kan jo ha en Kindle for alt jeg vet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: What's your cultural dealbreaker?Hm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
audio, video, disco
![]() Sv: What's your cultural dealbreaker?Sånne som frivillig utsetter seg for "musikk" fra Postgirobygget.
![]() |
#13 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: What's your cultural dealbreaker?Jeg må innrømme at folk som har et helt bevisstløst forhold til musikk også gjør meg litt obstfeldersk.
![]() |
#15 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Hva i alle dager er feil med "Sommerfuggel i vinterland?"
![]() |
#18 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: What's your cultural dealbreaker?Nå synes jeg dere kommer over i snobberi, egentlig. Ville dere avskrevet noen fordi de liker Halvdan Sivertsen?
![]() |
#19 |
|
Spørsmålet var jo kulturelle uttrykk, ikke kulturell interesse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
intro
|
Jeg synes han har flere gode ting, jeg, men den sangen der - og Vinnie-versjonen!
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|