Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Litt penere hverdagssko til dongeri

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-14, 12:02   #21
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt penere hverdagssko til dongeri

Jeg har på lyse Toms i dag, og det føles ikke spesielt sommerlig. De er jo ganske tette.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-14, 12:52   #22
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker mye ankelboot, som disse:

Gammel 22-04-14, 12:53   #23
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håper dere klarer å se det bittelille bildet.

Gammel 22-04-14, 13:22   #24
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker mest ankelboots enda.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-14, 13:52   #25
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Så søte de ankelbootsene var. Hvordan holder de seg i snø og slaps? Hva slags merke er det?

Gammel 22-04-14, 13:54   #26
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Mine?

Jeg har ikke brukt dem i snø og slaps... Jeg må holde dem rene, men de holder seg fint. Merket er Sixtyseven.

Gammel 22-04-14, 14:02   #27
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg liker Vagabond-sneakersene, som fins i flere utgaver.

Jeg bestilte fra Ellos i dag tidlig, marineblå.

Gammel 22-04-14, 14:03   #28
millact

millact sin avatar

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg bruker mye skechers sko på jobb og til dongeri. Fantastiske gode sko og gå i, og mange av typene er ikke så typiske joggesko selv om de egentlig er det. De er romslige i størrelsen. Så jeg som vanligvis bruker str. 41, kan bare ha str. 40 i dem. Du får dem i mange varianter, som både ser litt penere ut og litt mere hverdagssko.

Jeg har et par som er utrolig gode å gå i.

Gammel 22-04-14, 14:08   #29
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg bruker mye skechers sko på jobb og til dongeri. Fantastiske gode sko og gå i, og mange av typene er ikke så typiske joggesko selv om de egentlig er det. De er romslige i størrelsen. Så jeg som vanligvis bruker str. 41, kan bare ha str. 40 i dem. Du får dem i mange varianter, som både ser litt penere ut og litt mere hverdagssko.

Jeg kjøpte meg et par ballerinaaktige i London forrige uke, og de virker veldig gode. Romslige i størrelsen ja.

Gammel 22-04-14, 14:10   #30
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er en svoren tilhenger av ballerinasko i forskjellige varianter. De kan du få fra de helt enkle, til de mer fancy med bling og paljetter. De er som regel ikke så veldig dyre heller. Jeg bruker ballerinaer når converse blir for tett og varmt, og om jeg skal være litt mer pyntet.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-14, 15:40   #31
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Jeg bruker også endel ankelboots. Engineer low beige Primeboots har vært en trofast følgesvenn. Angrer ikke på den investeringen. Har et slags viskelær som jeg pusser bort stygge merker med.
Så har jeg kjøpt meg to par nye ballerinasko,fra Tommy Hilfiger og fra Blochs - begge som smør på foten.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-14, 16:09   #32
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Ballerinasko, ankelboots og pumps (med mellomhøy hæl) er hva jeg bruker til jeans når jeg ikke bruker Converse e.l. Noen ballerinasko har nesten ikke såle i det hele tatt, det kan være ubehagelig dersom du går/står mye.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-14, 16:17   #33
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg bestilte fra Ellos i dag tidlig, marineblå.

Hvordan er de i størrelsen?

Gammel 22-04-14, 17:19   #34
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte meg nylig ankelboots, men har ikke brukt dem ennå. Jeg kan ikke gå i sånt når det er sandalvær og 22 grader ute. Bruker dere sånt hele sommeren?

Jeg er blakk (dvs har mange store utgifter framover) og kan ikke kjøpe mer sko nå, men jeg så noen på DinSko som var omtrent helt like Vagabond, bare halve prisen. Gode å ha på var de også. Jeg prøvde.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-14, 19:21   #35
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Som du overdriver da, Polyanna. Bildet ditt tar hele skjermen på Ipaden. Men skoene var fine, kanskje derfor du trengte å ROPE LITT!!!!

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-14, 21:35   #36
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg kjøpte meg nylig ankelboots, men har ikke brukt dem ennå. Jeg kan ikke gå i sånt når det er sandalvær og 22 grader ute. Bruker dere sånt hele sommeren?

Jeg er blakk (dvs har mange store utgifter framover) og kan ikke kjøpe mer sko nå, men jeg så noen på DinSko som var omtrent helt like Vagabond, bare halve prisen. Gode å ha på var de også. Jeg prøvde.

Ankelboots utgår når det er over 10 grader og oppholdsvær. Jeg går jo i sånne hele vinteren, så jeg er klar for å parkere dem så snart det virker smått vårlig ute. Jeg går i pumps, sandaler og sommersko nå.

Gammel 22-04-14, 21:52   #37
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ankelboots utgår når det er over 10 grader og oppholdsvær. Jeg går jo i sånne hele vinteren, så jeg er klar for å parkere dem så snart det virker smått vårlig ute. Jeg går i pumps, sandaler og sommersko nå.

Samme som meg, altså.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-14, 21:56   #38
millact

millact sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hvordan er de i størrelsen?

Leste her inne at de er normale, håper det.

Gammel 22-04-14, 22:05   #39
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ankelstøvletter har jeg brukt i hele vinter, men føler ikke det passer så bra nå framover.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Storm: Oooh, fine! Hvor får man kjøpt slike?

Zalando og Brandos har.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-14, 22:11   #40
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg endte faktisk med å forsøke Fly London for første gang. Trodde ikke det var min stil, men prøvde et par i butikk idag, og likte dem. Tenker de egner seg til både kjole og bukse, og jeg har bare råd til ett par akkurat nå. De hadde ikke 40 i butikk, men så fant jeg dem på Zalando og der hadde jeg attpåtil 10% rabattkupong.

Disse: http://www.zalando.no/fly-london-kil...1a000-q11.html

(hvordan lenker man lett opp bilder her fra shoppingsider egentlig?)

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:29.