|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Nok en hvilken-bilstol-velger-vi-trådBakovervendt pistol må vel være veldig skummelt...
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Nok en hvilken-bilstol-velger-vi-trådJeg kjøpte Birtax KidPlus til min gutt etter tips herfra, og må bare si jeg er ekstremt fornøyd med nakkestøtten på det setet. Har ikke testet i kollisjon heldigvis, men han sover veldig godt i det setet.
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Sv: Nok en hvilken-bilstol-velger-vi-trådBritax beltestol har vi også og er veldig fornøyd. God støtte til hodet og lett å legge beltet rett siden det har "armlener" og godt feste ved skulder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
I mål
|
![]() Sv: Nok en hvilken-bilstol-velger-vi-trådJeg vil som sagt også anbefale Britax i en eller anne ny versjon, vårt er sikkert det gamle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nok en hvilken-bilstol-velger-vi-trådJeg foretrekker absolutt Britax sine beltestoler over cybex. Vet ikke alle er enig men hos oss sitter den bedre i bilen og barnet bedre i den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Nok en hvilken-bilstol-velger-vi-trådVi har Britax Kidfix til begge (med isofix) og er kjempefornøyd med det setet. Veldig god nakkestøtte, greit å sovne i også.
![]() |
#27 |
maler
|
![]() Sv: Nok en hvilken-bilstol-velger-vi-trådBritax sine beltestoler fungerer veldig fint. lekmer.no har hatt tilbud på dem til en meget rimelig penge, jeg vet ikke om de fortsatt har dem nedpriset.
![]() |
#29 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Nok en hvilken-bilstol-velger-vi-trådMe har både Britax og Cybex. Eg likar Britax best.
![]() |
#30 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Nok en hvilken-bilstol-velger-vi-tråd
Lyst til å utdype?
![]() |
![]() |
#31 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Nok en hvilken-bilstol-velger-vi-trådMeget fornøyd med våre KidFix fra Britax!
![]() |
#33 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Nok en hvilken-bilstol-velger-vi-tråd
![]() |
#34 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Nok en hvilken-bilstol-velger-vi-trådCybex fortsatt best i test, tror jeg, men har ikke begynt med noe særlig research ennå. Takk for svar! Jeg får lese meg opp litt og prøve begge i bilen når det blir aktuelt, tenker jeg.
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nok en hvilken-bilstol-velger-vi-trådVi har cybex, kjøpte rett før jul og da var de best i test. Jeg er fornøyd med dem, men nå har jeg ikke prøvd andre da.
![]() |
#36 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Nok en hvilken-bilstol-velger-vi-trådHøres ut som vi kanskje skal stikke bortom de med cybex-setet og teste. Det blir ganske rimelig å kjøpe gjennom naf mener jeg. Vi må ha to i samme slengen.
![]() |
#37 |
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nok en hvilken-bilstol-velger-vi-trådVi har både cybex og britax og er mye mere fornøyd med britaxen. Ja både vi og barna.
![]() |
#38 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Nok en hvilken-bilstol-velger-vi-trådVi har altså begge deler også. Prøver å unngå cybex sete så langt det går. I ungen sklir ned og sitter dårlig i det. Det vingler og i bilen (vi har ikke isofix). Det et mye mer klumpete og i ene bilen henger selen igjen sånn at vi må dra den manuelt tilbake for at den skal sitte stramt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Nok en hvilken-bilstol-velger-vi-trådMasse er gode råd her. Vil bare legge til at jeg alltid anbefaler Britax Kid+/KidFix over Cybex, rett og slett fordi barnet sitter lengre sikret i Britax da den er lengre i ryggen enn andre beltestoler på markedet. Det er vel få som kjøper en ny beltestol når barnet vokser ut av det, så derfor er det smart å velge Britax synes jeg. Det kommer også godt ut i test.
![]() |
![]() |
#40 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Nok en hvilken-bilstol-velger-vi-trådMerker meg at britax står høyt i kurs her. En mulighet er å gå fo et av hvertog sette det vi liker minst i leafen. Det blir ikle langtur med den bilen uansett.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|