|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Before Sunrise, Before Sunset og Before MidnightÅ nei! Jeg så Before sunset her om dagen og likte den veldig godt. Jeg har ikke fått med meg disse tidligere.
![]() |
#22 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Before Sunrise, Before Sunset og Before Midnight
Jeg skal se Boyhood i dag!
![]() |
#23 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Before Sunrise, Before Sunset og Before MidnightElsket de to første, ble forelska i Ethan Hawke, har ikke sett den siste. Er spent på om jeg nå som voksen kommer til å synes det samme som Filifjonka eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Before Sunrise, Before Sunset og Before MidnightFORELSKET i Ethan Hawke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Before Sunrise, Before Sunset og Before MidnightVi så siste filmen for en ukes tid siden, og vi synes den var like fantastisk. Elsker de lange takningene, uten den tildels pinlige stillheten som man kan f.eks. se i Jow Wright sine filmer(uten sammenlikning forøvrig) og ikke minst den lette tonen i samtalene. Samtalene utvikler seg naturlig og uten følelse av at de er scriptet. De gjør jo også fantastiske prestasjoner, og virker genuint involvert i samtalen. Ofte kan man observere at noen faller litt ut når de ikke er direkte med i samtalen eller ikke har replikker. Men ikke her.
![]() |
![]() |
#26 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Before Sunrise, Before Sunset og Before MidnightDisse tre filmene er vel verdt å se, jeg ble hektet da den første kom og har sett dem etterhvert som de kom ut.
Jeg ble forelsket i ham allerede da han var helten i Alive, og har likt ham siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|