|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julekort og bilde av barnaJeg sluttet å sende julekort med bilder da frøkna ikke ville lenger. Hun var vel 10-11 år gammel. Hun har egentlig ikke noe i mot at jeg tar bilder av henne, hun liker seg godt foran kameraet, men akkurat julekort synes hun er kleint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Julekort og bilde av barna
Nei! Det er bare teit - det meste er faktisk ganske teit. Jeg kan få bilde av henne sammen med venninnene, men det syntes jeg blir teit julekort. Hun skal få skrive mange julekort i kommende uke.
![]() |
#4 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Julekort og bilde av barnaJeg ser at det går en grense ved ungdomsskolen et sted, ja. Enn så lenge er begge med, men eldste var ganske mellomfornøyd i fjor, og er neppe så mye mer positivt innstilt i år. Jeg kommer ikke til å tvinge, så viktig ikke, men kanskje lokke og lure noen år, til det er fullstendig uaktuelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
maler
|
![]() |
#6 |
~~~~~~~
|
![]() |
#7 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Julekort og bilde av barnaJeg har aldri sendt julekort med bilde av ungene, jeg har i stedet plaget folk med julekort hvor marsvina har bidratt med mer eller mindre heldige positurer og tema. I år har jeg likevel sneket inn minsten, - som måtte bli 24 år før hu mor i det hele tatt overveide muligheten - men det er lille lappevalpen som er kortets hovedperson, da: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Julekort og bilde av barnaVi bruker et bilde som er tatt i løpet av året. Vi prøver å være oppmerksomme på at vi skal ta bilder av dem sammen slik at vi har større mulighet for å finne et som er fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
By the Sea
|
![]() Sv: Julekort og bilde av barnaJeg pleier ikke å stille opp ungene for å ta julekort - ingen i denne familien gjør seg på oppstilte bilder (vi er en gjeng med Chandlers
![]() |
#10 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Julekort og bilde av barnaMine har ingen valg, men de har ikke protestert heller. Jeg pusler sammen bilder tatt gjennom hele året, også av snart 20-åringen. Sist redigert av 007 : 09-12-13 kl 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Julekort og bilde av barnaIngen protester fra husets snart-15-åring ennå. Vi tok bilder ute i snøen i går og satte sammen et julekort med et par bilder av jentene og et av oss alle fire. Ofte bruker vi bilder tatt i løpet av året, men i går var det helt perfekt vintervær med nysnø og blå himmel så da passet det godt å ta bilder ute. Riktignok uten nisseluer
![]() |
#12 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Julekort og bilde av barnaI år er alle med på kortet, vi voksne også. Ingen av ungene mukket da de fikk beskjed om å kle seg om for julekortfotografering. Det er jo en årlig tradisjon. Våre er ni, elleve og fjorten.
![]() |
#13 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Julekort og bilde av barnaMine har aldri protestert, vi har alltid "oppstilte" bilder for jeg må vente til snøen kommer. I fjor sendte jeg de ut i badedrakt og nisselue i snøvær, de syns det var hysterisk morsomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
By the Sea
|
![]() Sv: Julekort og bilde av barnaTenåringer kan bestikkes med hard cash.
![]() |
#15 |
~~~~~~~
|
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|