Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Syden aleine med barn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-13, 09:38   #1
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syden aleine med barn?

Min nye singeltilværelse kreve nye tankar om ferie. Min eksmann har leilighet i Tyrkia og skal dit sammen med barna ei veke i juli. Han foreslo at eg kunne dra nedover ei uke før sammen med barna og vere der ei veke og så bytta vi samvær der nede. Vi kunne sjølvsagt bo i leiligheten hans. No sjekka eg fly og ser at det nesten er like billig å kjøpe en chartertur med et fint hotell på et anlegg med basseng og full pakke.

Men korleis er det å vere i syden aleine med barn? Går det greit? Dei er 8 og 11 på det tidspunktet og eg ser for meg en tilværelse med AI og omtrent kun vere på hotellet. Å vere i leiligheten har eg slått frå meg, det trur eg er stusselig.

Og er det nokon som veit om charterferiar blir solgt enveis? Altså, kan eg og barna reise nedover, eg returnere etter ei veke og ungane etter to sammen med pappaen?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:29.