Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tykke vinterstøvler ala UGGs

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-12, 08:28   #21
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tykke vinterstøvler ala UGGs

Jeg satt lenge i går og kikket på hundrevis av støvler, grublet lenge over hvordan jeg kom til å bruke dem, målte leggene og vurderte frem og tilbake. Jeg endte på de strikkede Uggsene. Jeg skal nok primært bruke dem inne på jobb og i bilen mellom hjem-barnehage-jobb, samt på veldig kalde dager. Når det er vått har jeg andre sko og når jeg skal gå tur etc. har jeg også andre sko. Jeg er veldig kald av meg og sitter i skrivende stund og kjenner at jeg er iskald på tærne, så jeg gleder meg masse til å få nye, varme sko!

(I parantes bemerket har jeg ønsket meg disse lenge, men ikke tatt meg råd siden de er dyre i forhold til hva jeg vanligvis legger i "pyntesko". Nå får jeg dem i julegave av mannen min. )

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 08:37   #22
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høres ut som et gjennomtenkt valg og en bra julegave. Jeg trodde jo du hadde tenkt å hoppe i søledammer med dem, derfor mitt noe avmålte svar når det gjaldt disse.

Jeg har sendt ebay-link til mannen og sagt jeg ønsker meg de som Acsa la ut, men nå er det jo så kort tid til jul at det spørs om bestilling fra USA er tingen. Tråkke på en sau var salgsargumentet som tok meg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 08:51   #23
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurte litt på å drive med søledamhopping, men kom til at det ikke var det jeg skulle.

De har de Acsa la ut i høy modell på Brandos. I brunt.

Jeg tror nok valget mitt var preget av to uker uten klimaanlegg og dermed manuell lufting hver halvtime på jobb, lufting i 13 minus er KALDT, i tillegg satt jeg med iskalde føtter i fire timer i håndballhallen på søndag. Føttene skrek etter varme støvler.

Jeg har også lyst på de Acsa la ut, men det får bli når jeg har slitt ut de gamle vinterstøvlene mine sånn at jeg kan forsvare så dyre støvler for min indre gjerrigknark.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 08:55   #24
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håndballhall kan være kaldt og grusomt.

Jeg så dem på Brandos, men jeg vil ha de lave, og jeg vil ha de til halve prisen på eBay. Jeg har jo egentlig varme støvletter, de høye Timberland Mukluk, men de er litt sånn ekstremtjukke og nesten ikke mulig å gå inn i en butikk med uten å bli kokt. Så de passer best hvis en bare skal være ute.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 09:18   #25
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Uggs cardy er ikke noe særlig å gå ute med. Man blir skikkelig kald oppå foten. Også er de ekstremt glatte. Jeg bruker aldri mine for å være ute i. Men inne på jobb, i bilen og i håndballhall er de veldig gode

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 17:26   #26
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er jo så kjapp.

Jeg skulle foreslå Peak.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 21:35   #27
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Noen som har disse og kan si noe om hvordan de er i bruk? Kalde? Varme? Fort våte? Høst? VInter?

Min datter har disse, og bruker de på andre sesongen nå. Veldig varme og gode, men de er ikke noe særlig i vått/slapseføre. De ser fortsatt like fine ut, ikke blitt slaskete etter såpass mye bruk.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:37.