|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Borte
|
![]() Sv: Tykke vinterstøvler ala UGGsJeg satt lenge i går og kikket på hundrevis av støvler, grublet lenge over hvordan jeg kom til å bruke dem, målte leggene og vurderte frem og tilbake. Jeg endte på de strikkede Uggsene. Jeg skal nok primært bruke dem inne på jobb og i bilen mellom hjem-barnehage-jobb, samt på veldig kalde dager. Når det er vått har jeg andre sko og når jeg skal gå tur etc. har jeg også andre sko. Jeg er veldig kald av meg og sitter i skrivende stund og kjenner at jeg er iskald på tærne, så jeg gleder meg masse til å få nye, varme sko!
![]() |
#22 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Tykke vinterstøvler ala UGGsHøres ut som et gjennomtenkt valg og en bra julegave. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Borte
|
![]() Sv: Tykke vinterstøvler ala UGGsJeg lurte litt på å drive med søledamhopping, men kom til at det ikke var det jeg skulle.
![]() |
#24 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Tykke vinterstøvler ala UGGsHåndballhall kan være kaldt og grusomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tykke vinterstøvler ala UGGsUggs cardy er ikke noe særlig å gå ute med. Man blir skikkelig kald oppå foten. Også er de ekstremt glatte. Jeg bruker aldri mine for å være ute i. Men inne på jobb, i bilen og i håndballhall er de veldig gode |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tykke vinterstøvler ala UGGs
Min datter har disse, og bruker de på andre sesongen nå. Veldig varme og gode, men de er ikke noe særlig i vått/slapseføre. De ser fortsatt like fine ut, ikke blitt slaskete etter såpass mye bruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|