Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Oppsatt hår, 'løst og rufsete'

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-12, 20:31   #21
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppsatt hår, 'løst og rufsete'

Men allikevel synes du det går kjapt og greit å sette opp håret?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 20:33   #22
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, det syns jeg. Men det blir jo mange nåler da.
Jeg har ikke tykke hårstrå, men masse hår. Det er en av grunnene til at jeg klippet det kort.
Men det er jo like slitsomt det, for jeg må klippe det og tynne det så ofte, ellers ser det ikke ut.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 20:41   #23
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Men man behøver jo ikke å ha spenner i alle hårstråene. Jeg klarer å sette opp håret mitt (passelig tykt) med bare EN hårnål på den rette dagen. Da er det jo MYE hår som ikke er gjennom nåla, men som henger fast inni alt det andre håret.

Gammel 10-12-12, 20:46   #24
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Imponert.

Gammel 10-12-12, 20:47   #25
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Men, det er ingen som vise frem kreasjonene sine her

Gammel 10-12-12, 20:48   #26
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Dere som synes det går så kjapt og greit, har dere veldig tynt/fint hår? Jeg er jo frisør, riktignok utdattert så det holder, men har veldig tykt hår. Jeg får det selvfølgelig til, men himmel og hav så lang tid det tar. Det går veldig lite hår i hver spenne pga tykkelsen på håret, så det blir jo et reir av spenner.

Jeg bruker jo et strikk da, så jeg bruker ikke så mange hårnåler. 5-10 stykk kanskje? Jeg har ikke så veldig tykt hår lengre, men heller ikke spesielt tynt.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 20:49   #27
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan legge inn bilde i helgen når jeg skal på julebord. Nå ser jeg håndball, hehe.

Gammel 10-12-12, 20:51   #28
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg kan legge inn bilde i helgen når jeg skal på julebord. Nå ser jeg håndball, hehe.

Håndball i stedet for å sette opp håret for oss? Makan.

Gammel 10-12-12, 21:00   #29
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Standard

Jeg skulle skjemmes!

Gammel 10-12-12, 21:02   #30
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har veldig tykt og grovt hår, - og langt. Jeg må bruke en million spenner og jeg får det egentlig ikke helt til, til tross for en god del naturlig fall.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 21:20   #31
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hva skal jeg kjøpe for å sette det opp med? Jeg har sånne vanlige spenner, men kanskje ikke det man bruker?
Frisøren satte det opp da jeg giftet meg. Hun brukte ca 40 hårnåler og en halv sprayboks hårspray.

apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 21:22   #32
C.D
Bør lage seg en tittel selv

C.D sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sukk, ønsker tips ja.
Jeg har mye hår, med krøll men håret er så glatt at hver gang jeg bruker disse spennene så bare glir de ut. Skal ta med med meg tipsene om ikke nyvasket hår og spray, kanskje jeg må bruke det....liker ikke når håret blir stivt!

Gammel 10-12-12, 21:26   #33
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Men hva skal jeg kjøpe for å sette det opp med? Jeg har sånne vanlige spenner, men kanskje ikke det man bruker?
Frisøren satte det opp da jeg giftet meg. Hun brukte ca 40 hårnåler og en halv sprayboks hårspray.

Gammel 10-12-12, 21:31   #34
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Standard

Jeg bruker sånne stramme fliseklemmer.

Gammel 10-12-12, 21:49   #35
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker stramme hårnåler ja. Ikke sånne løse lus som vises over her.
Jeg skal innrømme at jeg har ganske tynt hår. Men det er mye av det. Typsk nordisk hår, med krøller.

Gammel 10-12-12, 22:18   #36
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis man har tynt, nordisk hårtype kan man få bedre hold i håret ved å:
-Bruke saltvannspray
-Bruke "Dust It" ved hårrøttene
-Tupere´håret ved hårrøttene

Gammel 10-12-12, 22:52   #37
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:gah:

Nå har jeg lett og lett og finner det ikke.
Hvem var det som la ut bilde av egen "messy updo" (jeg trodde det var Joika), og med en link til youtube? Og hvor er linken?

Hvor man tok det nederste håret bak i hestehale-knute, og resten var krøller som man festet over og rundt knuten.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 23:07   #38
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her? http://www.foreldreportalen.no/forum...oppsatt&page=2

Nei?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 00:08   #39
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Zolvi1 har mange fine videoer på YouTube, deriblant det som etterspørres her!

Jeg gjør som Bloppy beskriver. Jeg har jækla mye, men tynt hår uten særlig fall. Blir fiiint!

Gammel 11-12-12, 00:27   #40
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

(Kilde: youtube.com)

Eksempelvis

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:29.