Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Leppepomade til utrolig tørre lepper?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-12, 23:44   #21
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leppepomade til utrolig tørre lepper?

Jeg plages tidvis av det samme, men Purelan eller Vaselin hjelper.

Gammel 01-12-12, 23:48   #22
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes den til Occitaine (eller hvordan det staves) er veldig god! Samme merket som har verden beste håndkrem, og nå selges de jo ikke bare via Taxfree heller. Lykke! De har merket på en eller annen apotekkjede nå.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 00:15   #23
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Denne er den eneste jeg har fått til å virke https://www.foreverliving.com/retail...wProductDetail

Gammel 02-12-12, 00:19   #24
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Dr Lipp er eneste som funker på meg. Jeg smører også på tykt lag med honning flere ganger per dag og før jeg legger meg. Unngå alle kremer med mye vann.

Gammel 02-12-12, 00:26   #25
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Det eneste som virker for meg er mentholatum salve.

:jepp:

Gammel 02-12-12, 01:27   #26
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg ser ut til å være allergisk mot bivoks og etter å ha brukt feil leppepomade et par ganger (blitt VELDIG sår), så er det denne som fikser biffen;

Denne bruker jeg også. Jeg syns det er den eneste som virker, og jeg har prøvd mange. Smaker godt gjør den også. Vanilje.

Gammel 02-12-12, 01:31   #27
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg ser ut til å være allergisk mot bivoks og etter å ha brukt feil leppepomade et par ganger (blitt VELDIG sår), så er det denne som fikser biffen;

Denne redder også meg og mine barn Passer alltid på å smøre meg godt før jeg legger meg og ved behov ellers. Denne er den eneste som har funket faktisk.

Gammel 02-12-12, 08:23   #28
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Hva med Purelan salve?

Jeg bruker denne, og den er veldig god! Slik får jeg også mimret litt over fordums amming hver gang jeg bruker den.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 08:27   #29
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Hva med Purelan salve? Slik man bruker på sprukne og såre brystvorter. Jeg fikk tips om at den skulle være god som lepomade også.

Denne bruker jeg på datteren min som får utrolig tørre lepper. Funker bra.

Gammel 02-12-12, 08:27   #30
Vind
Erfaren

Vind sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Når jeg har tørre lepper, smører jeg med aderma exomega før jeg legger meg, og gjerne om dagen også. Jeg synes det, i tillegg til leppomader er best. Favoritt-leppepomader varierer, men jeg mener å huske at jeg hadde en fra Neutral ifjor, og den var god.

Vind er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 08:40   #31
frksnupp
-o-o-o-o-o-

frksnupp sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
frksnupp er litt kul
Standard

Hva med Purelan salve? Slik man bruker på sprukne og såre brystvorter. Jeg fikk tips om at den skulle være god som lepomade også.

Den bruker jeg, helt fantastisk på vintertørre lepper. Den ville blitt for fet andre årstider for meg, men akkurat nå er den gull. Ikke spesielt glamorøs, og ikke lukter den noe heller, men den virker. Pluss for liten og diskret tube, som ikke skriker brystvortekrem når en fisker den opp ute blant folk

frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 08:40   #32
frksnupp
-o-o-o-o-o-

frksnupp sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
frksnupp er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Denne er den eneste jeg har fått til å virke https://www.foreverliving.com/retail...wProductDetail

Denne bruker jeg sommerstid, veldig god!

frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 10:09   #33
Engasjert
Stressa før

Engasjert sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Jeg synes PL3 er veldig god, og har brukt den i ... rundt 30 år

Gammel 02-12-12, 10:11   #34
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sverger til Carmex.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 10:11   #35
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg sverger til Carmex.

Denne er veldig god.

Gammel 02-12-12, 11:37   #36
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Locobase repair.

Gammel 02-12-12, 12:34   #37
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjøper på Lush. Lip Balm

Gammel 02-12-12, 12:46   #38
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Rosebud salve er fantastisk god!

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 12:51   #39
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg sverger til Carmex.

Signerer.
Har slitt med tørre, sprukne lepper hele mitt liv og stort sett har leppepomader kun hatt den virkningen at den fungerer mens den er på leppene men så blir det nesten verre når den har trukket inn.

Med denne smører jeg så fort jeg får antydning til tørre lepper, og så kan jeg gå dagevis før jeg føler leppene blir litt tørre igjen. Helt super.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 13:01   #40
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Eight hour lip cream eller stick Elisabeth Arden skal jo være utrolig bra.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:21.