Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

En egen plass for gutta?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-06, 14:24   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Hvor kult er det å tilbringe hele dagen et sted som er kjemisk fritt for damer, liksom?

Nettopp.
Her om dagen satt jeg og et par kvinnelige kolleger og tok en kopp kaffe, og så kom en mannlig kollega og lurte på om det var et rent damebord, noe vi forsåvidt benektet. Så sa han at "jeg synes i grunnen det er hyggelig å sitte sammen med bare damer, jeg", og da svarte jeg at "det synes i grunnen vi også ", men da så han litt paff og fornærmet ut, gitt.

Gammel 02-10-06, 14:59   #2
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som kvinner er det gøy å snike seg inn på guttas territorium en gang i blant, det være seg militæret, bilshow, ingeniørstudier eller på jakt. Greitt nok.
Men det betyr ikke at vi kan oppnå denne effekten ved å opprette et gutteunderforum på et foreldreforum med 99% kvinner. Snarere tvert om, spør du meg. Hvis vi vil ha med gutta må de rekrutteres på hjemmebane. Og de må oppfordres til å være med på hele forumet.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 18:10   #3
Mr-JG
Juhuu...

Mr-JG sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sogndal
Mr-JG har et hav av muligheter foran seg
Standard

Tror for min del at det er greit som det er, uten noe direkte guttehjørne.
Vi kan jo være gutteklubben kjekk og grei likevel vi Blir nok flere av oss skal dere se ....

Øl er iallefall godt , Bil er ok så lenge det er litt fornuftig, sport kan jeg godt se hvis det er VM, OL eller tilsvarende viktig, og trening kan være moro(for ca 8 år siden) hehe.(men nå skal jeg skjerpe meg, var ute og gikk tur sammen med HP i går kveld, og satser på at det blir flere ganger ).

Gammel 02-10-06, 18:49   #4
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal innrømme at jeg innerst inne har litt bildilla, og egentlig har jeg ganske bra peiling på bil... Så jeg vil gjerne være med på bilforum.

Øl har jeg også bittelitt peiling på.....

Og hjemme er det jeg som er admin på data'n.

Vil altså ikke at disse temaene skal være bare for gutter.

Graulerer med dagen, forresten, Ryli!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:45.