|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan få inn mikrosim på iPhone? Hva bruker dere?Har du prøvd å koble tlf til dataen med itunes etter at du satt inn det nye kortet? Det må vel gjøres for å aktivere tlf
![]() |
#23 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan få inn mikrosim på iPhone? Hva bruker dere?Ja jeg har koblet opp mot iTues og synkronisert ... til og med overført musikk og diverse men det har ikke aktivisert simkortet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Lengter etter sola
![]() Sv: Hvordan få inn mikrosim på iPhone? Hva bruker dere?Gå inn på innstillinger, generelt, om, og se der det står operatør.
![]() |
#25 |
anglofil
![]() Sv: Hvordan få inn mikrosim på iPhone? Hva bruker dere?Det står NetCom så alt er liksom i korrekt bortsett fra at det er "Ingen tjeneste". |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Hvordan få inn mikrosim på iPhone? Hva bruker dere?Jeg hadde samme problemet da jeg fikk ny iPhone, SIM kortet virket ikke. En tlf til kundeservice (jeg hadde Telenor) fikset biffen. Ikke hatt problemer med noe etter det, og er veldig glad i telefonen min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Lengter etter sola
![]() Sv: Hvordan få inn mikrosim på iPhone? Hva bruker dere?Sånn midlertidig kan du prøve å bruke det nye kortet som mal og klippe ut det gamle simkortet ditt og prøve det.
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvordan få inn mikrosim på iPhone? Hva bruker dere?Har du fått nytt microsimkort med samme nummer? Fungerer det gamle fremdeles? I så fall må Netcom aktivere det nye simkortet ditt, og da slutter det gamle å fungere.
![]() |
#29 |
maler
|
![]() Sv: Hvordan få inn mikrosim på iPhone? Hva bruker dere?Det var mye rør da jeg fikk min nye ifon også, ikke pga telefonen, men pga netcom. Vi fikk sprikende beskjeder om aktivering av det simkortet. Nå i ettertid kan jeg melde om at den absolutt raskeste måte å fikse det på er å troppe opp på en netcom-butikk med legitimasjon og si at man trenger et nyt mikrosimkort. Så fikser de det på stedet. Jeg fikk nemlig også et i pakken som ikke virket. (for jeg regner med du har restartet telefonen)?
![]() |
#30 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvordan få inn mikrosim på iPhone? Hva bruker dere?Hvis du skal ha samme nr, må det overføres fra operatøren. Du kan ikke ha to SIM-kort aktive på samme nr. Det er ikke iPhones skyld.
![]() |
#31 |
anglofil
![]() Sv: Hvordan få inn mikrosim på iPhone? Hva bruker dere?Nok igjen takk for all info. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
anglofil
![]() Sv: Hvordan få inn mikrosim på iPhone? Hva bruker dere?
Ja på begge spørsmål! Derfor håper jeg hele mysteriet er løst ved en telefon til NetCom i morgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
![]() Sv: Hvordan få inn mikrosim på iPhone? Hva bruker dere?Du kan sette opp synk mot gmail slik at du får inn kontaktene dine. Hvis du har fått koblet til wifi så kan du gjøre det uavhengig av om simkortet funker.
![]() |
#35 |
![]() Sv: Hvordan få inn mikrosim på iPhone? Hva bruker dere?De kan aktivere microsimkortet ditt når du ringer.
![]() |
#36 |
maler
|
![]() Sv: Hvordan få inn mikrosim på iPhone? Hva bruker dere?I teorien. Det hadde de aldri hørt om da jeg ringte, jeg måtte troppe opp på butikken. Men jeg tror kanskje det er vanlig at det går an å ringe hvis alt er riktig satt opp i utgangspunktet.
![]() |
#37 |
anglofil
![]() Sv: Hvordan få inn mikrosim på iPhone? Hva bruker dere?Problemet løste seg enkelt ved at NetCom aktiviserte det nye MikroSIM kortet. Jeg måtte "selvfølgelig" ringe inn til Kundesenter for å få dette gjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|