Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sirmione (Gardasjøen), Verona, Bologna, Firenze og Roma - med tiåring!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-12, 10:57   #21
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sirmione (Gardasjøen), Verona, Bologna, Firenze og Roma - med tiåring!

Her var det mye bra tips. Vi drar i morgen.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-07-12, 19:03   #22
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Generelt spisetips: Prøv å unngå steder med turistmeny, eller der det er bilder av maten på utsiden. Be om anbefalinger for spisesteder og velg gjerne en trattoria. Sov middag alle sammen i den varmeste perioden og sitt heller ute til 23.
I Sirmione og rundt er det generelt middels mat etter min mening, men nå har jeg nettopp vært i Bologna og smakt hvor god italiensk mat KAN være.

Firenze fra i dag! Skal skrive en skikkelig reiserapport når jeg kommer hjem til pc'en.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-12, 19:05   #23
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Å! Om 2,5 uker er vi i Italia vi også! Som jeg ser frem til det!

Gammel 12-07-12, 15:53   #24
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har siste dagen i Italia i dag. Er på et hotell ved flyplassen nå. Vi har bodd i Tignale, Gardasjøen, i nesten to uker. Vi bodde i leiligheter oppe i fjellet, ca 500 m i luftlinje fra sjøen. Vi har kjørt rundt nesten hele Gardasjøen, og har sett mye fint. Vi hadde et døgn i Venezia som var en varm men flott opplevelse. Gutta elsket Gardaland, vi voksne synes det var litt dårlig skiltet og langt mellom ting og tang. Men greit nok, og morsomme karuseller. Vi har hatt det helt topp.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 18:34   #25
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Hjemme fra Italia og tenker på å lage en tråd med Italia-tips der man kan dele. Sleng dere på! For oss var nok Sirmione og Bologna kanskje høydepunktene. Til Sirmione vil jeg gjerne tilbake!
Jeg fant forøvrig ut litt for seint at det fantes flere organiserte vin- og mat-turer (dagsturer) med buss, bl.a fra Verona. Det vil vi ha med oss neste gangen.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.