|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sirmione (Gardasjøen), Verona, Bologna, Firenze og Roma - med tiåring!Her var det mye bra tips. Vi drar i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Sirmione (Gardasjøen), Verona, Bologna, Firenze og Roma - med tiåring!Generelt spisetips: Prøv å unngå steder med turistmeny, eller der det er bilder av maten på utsiden. Be om anbefalinger for spisesteder og velg gjerne en trattoria. Sov middag alle sammen i den varmeste perioden og sitt heller ute til 23.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Sirmione (Gardasjøen), Verona, Bologna, Firenze og Roma - med tiåring!Å! Om 2,5 uker er vi i Italia vi også! Som jeg ser frem til det!
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sirmione (Gardasjøen), Verona, Bologna, Firenze og Roma - med tiåring!Vi har siste dagen i Italia i dag. Er på et hotell ved flyplassen nå. Vi har bodd i Tignale, Gardasjøen, i nesten to uker. Vi bodde i leiligheter oppe i fjellet, ca 500 m i luftlinje fra sjøen. Vi har kjørt rundt nesten hele Gardasjøen, og har sett mye fint. Vi hadde et døgn i Venezia som var en varm men flott opplevelse. Gutta elsket Gardaland, vi voksne synes det var litt dårlig skiltet og langt mellom ting og tang. Men greit nok, og morsomme karuseller. Vi har hatt det helt topp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Sirmione (Gardasjøen), Verona, Bologna, Firenze og Roma - med tiåring!Hjemme fra Italia og tenker på å lage en tråd med Italia-tips der man kan dele. Sleng dere på! For oss var nok Sirmione og Bologna kanskje høydepunktene. Til Sirmione vil jeg gjerne tilbake!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|