|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Jeg liker diskusjonene og de morsomme kommentarene som er her. Det er mange spennende mennesker her. Jeg har lært vanvittig mye konstruktivt her inne. Det liker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Jeg liker brukerne her. Det er det viktigste. For DM og HP har latt brukerne være med å forme forumet til det det er. Jeg synes Foreldreportalen har blitt et sted med mange fine diskusjoner og mange lærerike innlegg. Jeg lar meg ofte inspirere av det jeg leser her. I tillegg føler jeg at det er mange brukere her som gir mye av seg selv, og på den måten er med på å gjøre dette til et godt sted å være.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Jeg liker brukerne her. Det er utrolig mange kloke, flotte mennesker her inne, og man får gode reflekterte svar om man spør om alvorlige ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Jeg har aldri brukt Mei Tai. Jeg er ikke særs opptatt av økologisk mat og spesielt snobbete tror jeg heller ikke at jeg er, men jeg trives godt her alikevell! Stadig noe nytt å lære!
![]() |
#5 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Her er spennende og interressante diskusjoner om de fleste temaer, det er mye å lære, mye å le av og noe å gråte av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
intro
|
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Jeg trives godt her fordi man opptrer som et helt menneske, og ikke bare forelder. Det er befriende å slippe tråd på tråd om bare babyrelaterte saker (selv om jeg absolutt har mye å läre der også). Her finner man folk man har mer til felles med enn bare at man har barn födt i samme måned. Jeg synes det er et höyt nivå her inne, mange som er flinke til å skrive og mange "voksne" folk.
![]() |
![]() |
#8 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Jeg liker meg her fordi det er mange interessante personer her. Mange bra diskusjoner blandet med en god dose humor og morsomme avsporinger. Noen som tørr snakke rett fra levra. En får med seg litt sladder, masse nyttig informasjon og en god dose vas. Perfekt kveldsunderholdning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Jeg bruker Mei Tai. Derfor hører jeg til på FP der snobbene flest ferdes. Har jeg hørt.
![]() |
#10 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Fordi jeg oftere blir oppglødd og inspirert enn oppgitt og frustrert over de aller fleste innleggene her inne.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Jeg liker økospisende snobber |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Her er det voksne folk man kan diskutere med, og faktisk få nyttige innspill.
![]() |
![]() |
#13 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Liker en god diskusjon. Og er stort sett ikke enig med noen her inne. Blir jo ikke en diskusjon om alle skulle vært enige. |
![]() |
![]() |
#15 |
kamerat
|
Å?
![]() |
#16 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Jeg liker FP fordi det er lov å diskutere, det er lov å være uenig (uten at man nødvendigvis behøver å bli uvenner), det er lov å si hva man mener (også om driften av forumet), det er lov å støtte opp under sine argumenter med faktaopplysninger uten at det slås ned på som hersketeknikk og bedreviten, og jeg liker at mange faktisk gidder å gjøre dette, for det lærer jeg utrolig mye nytt av. Brukerene jevnt over greier å skrive en fullstendig setning med subjekt, verbal og det hele. Jeg liker at det er svært få diskusjoner av typen "er man en dårlig mor hvis man ikke kjøper reimatec?". Jeg liker at jeg i opphetede diskusjoner fyrer meg mest opp innholdet i argumentene, ikke over usaklighet, manglende argumentasjonsteknikk og dørslamring. De jeg er uenig med er saklige og dyktige til å argumentere, da er det en fryd å diskutere! Også liker jeg humoren.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 27-03-07 kl 09:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
Utdyp?
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Jeg trives egentlig ikke her jeg, men noen nek må jo være på dette forumet også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Mange spennende emner! Noe som er greit når man har kommet ut av ammetåken! Det er mange spennende og interessante mennesker her, selv om jeg lurte litt en kort periode Sist redigert av Pelikan : 26-03-07 kl 23:52. Årsak: måtte sette inn et komma før noen andre kommenterte det :lol: |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|