|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
kamerat
|
![]() Sv: Ovnsdøra eksploderte!!!Uæææ! Det må jo ha vært en alvorlig produksjonsfeil på den ovnen din?
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ovnsdøra eksploderte!!!Fy søren så ekkelt!
![]() |
#23 |
Audacious
|
![]() Sv: Ovnsdøra eksploderte!!!NÅ er jeg sint, nå!
![]() |
#24 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Ovnsdøra eksploderte!!!De skiller mellom garanti (som gis fra forhandlers/produsents side) og reklamasjon (som gjelder alle kjøp). Du har vel fem års reklamasjonstid. I forbrukerkjøpsloven står det mer om hvilke rettigheter du har. Aner ikke om det er noen hjelp i dette, men jeg ville jo tro at det er verdt et forsøk å reklamere. Sist redigert av Kaija : 02-10-06 kl 09:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
aldrende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ovnsdøra eksploderte!!!Jeg skjønner godt at du er sint nå. En stekeovnsdør skal vel strengt tatt tåle mer enn at man kommer borti den en gang? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Ovnsdøra eksploderte!!!Det der er skikkelig skummelt og det blir noe helt forferdelig mange små glassbiter
![]() |
#27 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Ovnsdøra eksploderte!!!Om man lager en ovn som ikek tåler at man rører ved døra burde det bli godt opplyst om. Og høres ut som bare tull spør du meg.
![]() |
#28 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Ovnsdøra eksploderte!!!Ta kontakt med Forbrukerrådet før du gjør noe mer overfor butikken eller fabrikken, er mitt tips. Jeg har veldig god erfaring med å få hjelp fra dem, og man stiller så uendelig mye sterkere når man kan ringe butikken og si at "Nå har jeg snakket med Forbrukerrådet, og de sier at slik og slik". |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Ovnsdøra eksploderte!!!For en tåpelig forklaring! Ikke ta på ovnen liksom.
![]() |
#30 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ovnsdøra eksploderte!!!Det samme skjedde meg for noen år siden- skremmende at slikt kan skje ved normalt bruk. Jeg ringte direkte til produsenten og de kom dagen etter med ny dør. Skulle bare mangle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
flisespikker
|
![]() Sv: Ovnsdøra eksploderte!!!"Det er sånt som skjer", liksom?!
![]() |
#34 |
håpløs
![]() |
![]() Sv: Ovnsdøra eksploderte!!!å herregud så skremmende, fint at ingen kom til skade
![]() |
#35 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Ovnsdøra eksploderte!!!Fysjameg, så guffent. Håper du når igjennom med klagen din.
![]() |
#37 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Ovnsdøra eksploderte!!!La oss få høre hvordan respons du får på den skriftlige klagen din
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 04-10-06 kl 13:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
flisespikker
|
![]() Sv: Ovnsdøra eksploderte!!!
Skikkelig teit avsporing: Dette er da en scene fra en rettsak, der man akkurat skal starte utspørring av en sakkyndig.
![]() |
#39 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Ovnsdøra eksploderte!!!
![]() |
#40 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Ovnsdøra eksploderte!!!Ikke gi deg. Det der er TULL! Klart at ingen forventer at en flett ny komfyrdør eksploderer fordi den er varm!!! Kanskje du kan få høre litt med noen konkurrenter av BEHA, bare for å være ekkel? Tviler på at feks Miele vil finne på å si at "Jo, denne toppmodellen er veldig bra, for den eksploderer bare av og til i motsetning til den billigere som eksploderer ganske ofte."
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|