|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvor finner dårlige mødre som ikke husker denslags barnas personnummer?Jeg fikk samlet alle da jeg bestilte helsekort forleden. Smart.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor finner dårlige mødre som ikke husker denslags barnas personnummer?
Tja... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor finner dårlige mødre som ikke husker denslags barnas personnummer?Det er ikke dårlige mødre som nødvendigvis roter bort fødselsnummer og denslags. Det er det surrete mødre som gjør. :datapunkt: |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner dårlige mødre som ikke husker denslags barnas personnummer?Ja, den føler jeg meg også som datapunkt på.
![]() |
#10 |
![]() Sv: Hvor finner dårlige mødre som ikke husker denslags barnas personnummer?Nå skal jeg bare FINNE de europeiske helsekortene våre (dvs, brevet de er festet på, som sist var sett i "her er posten for i dag"-bunken som ble levert mannen i bilen på vei hjem.) og så skal jeg finne en smart plass å ha dem, så da har jeg personnumrene til alle lett tilgjengelig. Er det helt absurd feil om jeg tar mannens også? For atte, hans personnummer har jeg hatt bruk for oftere enn ungene sine (Når man har blitt gravid forventes det nemlig at man skal vite farens personnummer. Første gang hadde jeg han med, andre gang hadde jeg skrevet det av helsekortet fra første gang...)
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor finner dårlige mødre som ikke husker denslags barnas personnummer?Personnummer er ikke hemmelig, så såvidt jeg vet får man det opplyst veldig greit både på nav, folkeregisteret og andre steder. |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Sv: Hvor finner dårlige mødre som ikke husker denslags barnas personnummer?Personnummer er ikke hemmelig nei, så jeg tror egentlig det skal være en smal sak å få det opplyst, egentlig. Men jeg har ikke prøvd, jeg pleier bare spørre mannen.
![]() |
#14 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hvor finner dårlige mødre som ikke husker denslags barnas personnummer?Personnummer er en offentlig opplysning, ja. Ikkeno hemmelig. Personnummer har jeg bl.a. på fødselsattest og på helsekortet fra helsestasjonen. Og så pleier det å stå på resepter. Men ikke på bankutskrifter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvor finner dårlige mødre som ikke husker denslags barnas personnummer?Jeg kan ingen av ungenes personnummer. Jeg kan imidlertid xens sitt, hva skal jeg med det liksom.
![]() |
#16 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvor finner dårlige mødre som ikke husker denslags barnas personnummer?Slikt kan jeg slå opp på jobb, heldigvis! Jeg skrev det ned sist jeg sjekket, men aner ikke hvor ... Trygdekortene ligger alltid i passene som jeg alltid vet hvor er, så det funker greit om de er tilgjengelige.
![]() |
#18 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hvor finner dårlige mødre som ikke husker denslags barnas personnummer?Jeg ville ha prøvd legekontoert. Om du kjenner dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner dårlige mødre som ikke husker denslags barnas personnummer?Jeg kan mitt, mannen sitt og x-en sitt
![]() |
#20 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner dårlige mødre som ikke husker denslags barnas personnummer?Jeg kan faktisk alle mine fire barns personnumre,pluss mitt eget,mine søskens og min mor sitt. :klisterhjerne: |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|