Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-14, 16:15   #341
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hvilken butikk??

Stylepit.no

Gammel 22-05-14, 09:19   #342
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er lei av at sportsbh`en skyver ned pulsbeltet under trening, så nå har jeg bestilt en som har dette integrert. Det er bare å feste fast pulssenderen i front.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 22-05-14, 09:23   #343
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fortell meg mer, Jålebeinet!
(Lei av gnagsår! Evt av merker etter sportstape)

Gammel 22-05-14, 09:32   #344
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan komme med en tilbakemelding når jeg har fått testet den ut.

Her er lenke til den jeg har kjøpt: http://www.push-it.no/products/purel...ession-bra-hrm

Adidas lager vist også en modell, men denne tror jeg ikke har feste i ryggen:
http://www.amazon.de/adidas-Sport-BH-Supernova-Micoach-P45805/dp/B00368PY0O/ref=sr_1_1/277-6573031-3611918?ie=UTF8&qid=1400742381&sr=8-1&keywords=adidas+sport+bh+polar

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 22-05-14, 09:47   #345
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kjøpt kjole fra Arnie Says, denne, bare i blå og hvitstripet lin/bomull:

Gammel 22-05-14, 09:55   #346
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg var så fornøyd med toppene jeg kjøpte på Boozt sist så jeg shoppet litt mer. Og litt rabatt hjelper.
Spent på olaskjørtet da, håper det littegrann lengde på det.

Denne også. Glemte å lime inn her.

Sist redigert av GinaK : 22-05-14 kl 10:00.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 22-05-14, 09:55   #347
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg var så fornøyd med toppene jeg kjøpte på Boozt sist så jeg shoppet litt mer. Og litt rabatt hjelper.
Spent på olaskjørtet da, håper det littegrann lengde på det.

Så fine ting!

Gammel 22-05-14, 10:56   #348
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da venter jeg spent på tilbakemelding, Jålebeinet! Kanskje, kanskje kan jeg i det minste få behagelige sykkelturer. Jeg er ganske tung foran og tynn rundt ryggen, så de har egentlig ikke min størrelse. Å tro at jeg skal kunne løpe med dette, er kanskje litt optimistisk.

Gammel 22-05-14, 15:00   #349
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne ble med meg hjem i dag fra Lindex, bare i blått og hvit

Sist redigert av carmenzita : 22-05-14 kl 15:07.
carmenzita er ikke aktiv  
Gammel 22-05-14, 15:12   #350
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Fin Carmenzita!

Jeg prøvde denne også i fargene du viser og hadde jeg vært 5 cm.lengre hadde den blitt med hjem! Dog ble den litt for lang for meg som er rundt 166 og kort i livet - den hang litt bak ved ryggen dessverre.

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 22-05-14, 22:19   #351
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Hvor er jakka fra, Bomull?

Monsoon. Kjøpt i Bogstadveien for just en uke siden. Falt pladask og har fått veldig mange komplimenter allerede.

Gammel 23-05-14, 10:23   #352
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Så mye fint fra Lindex da.
Dronningen, hvor er den sorte hakken fra?

Zalando.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 23-05-14, 10:51   #353
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Lindex har faktisk mye fint for tiden!

Litt mer i det sporty hjørnet nå, nye løpesko (lavdroppsko med lav vekt):

Løpejakke (med firmalogo som ikke vises på bildet, blir lavere pris av sånt!)

Gammel 29-05-14, 09:42   #354
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Lett og luftig sommerkjole (Nelly):

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 29-05-14, 20:06   #355
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Har litt dilla på striper for tiden.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 31-05-14, 17:34   #356
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror ikke har kjøpt noe på Gina Tricot før, men i dag fant jeg denne lyseblå skjorta i akkurat sånn stoff som jeg liker, satt akkurat som den skulle også.

http://www.ginatricot.com/cno/no/kol...duct_649125654

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 31-05-14, 17:52   #357
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Tror ikke har kjøpt noe på Gina Tricot før, men i dag fant jeg denne lyseblå skjorta i akkurat sånn stoff som jeg liker, satt akkurat som den skulle også.

http://www.ginatricot.com/cno/no/kol...duct_649125654

Jeg har den i rosa. Den er fin og superbehagelig å ha på.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 31-05-14, 18:00   #358
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lurer nesten på om jeg vil ha den lyseblåstripete også, hvis den er helt samme fasong og stoff. Jeg syns den rosa var så fin, men kler dessverre ikke den fargen.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 03-06-14, 13:44   #359
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Gult skjørt fra Zara:

Blå kjole fra Zara:

Rosa, småblomstrete kjole fra emmy:

Gammel 03-06-14, 22:00   #360
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Jeg kan komme med en tilbakemelding når jeg har fått testet den ut.

Her er lenke til den jeg har kjøpt: http://www.push-it.no/products/purel...ession-bra-hrm

Da har den kommet i posten og prøvd ut på dagens 7-mils tur. Den er god å ha på, og pulssenderen festet seg uten problemer.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:52.