Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

SE Xperia-tråden

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-10, 12:00   #301
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Har du ikke surfeabonnement?

Litt usikker, men det er noe gratis surfing med i prisen + noe ekstra.
Har Superminutt mener jeg.

Gammel 30-06-10, 12:14   #302
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Ingen som vil hjelpe en kløne?

Gammel 30-06-10, 12:16   #303
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kumilla, her.

Enda mer: Jeg hadde timescape som et ikon nederst i venstre hjørne, men det har forsvunnet. WTF?

Min forsvant, men du finner den igjen når du ruller deg nedover, bra forklar, de står alfabetisk. Finner du?

Gammel 30-06-10, 12:19   #304
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kumilla, her.

En annen ting, min xperia vil ikke koble til nettet via vårt eget trådløse nettverk. What do I do?

Scroll deg bakover i tråden - jeg hjalp Dragen med samme spørsmålet tidligere.

Du må på Marked for å finne Spotify. Timescape-ikonet har du sikkert slettet eller flyttet på. Da må du legge ut nytt ikon fra programlisten.

Gammel 30-06-10, 13:34   #305
Slettet bruker
Passiv

Standard

Rull deg til høyre og venstre på desktopen og se om ikonet ditt har havnet ut på siden. Hvis ikke legger du det bare ut igjen. Åpne menyen, hold fingeren på det du vil flytte til desktopen og plasser det der du vil ha det når du får frem desktop.

Resten pluss om trådløst nett hadde Veronal løst baki her ja.

Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 21:15   #306
lucifine
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Min ble kjøpt 18. juni og ble levert til rep i dag. Juhu liksom.

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 21:39   #307
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

*abonerer på tråden*

Vurderer å gå til anskaffelse av en mini pro.
Bruker veldig lite mobilen egentlig. Men hadde vert greit med litt mer nett mulighet. Litt leketøy og en liten snedden mobil. Fek i sovetiden på jobb. Er ikke så mye å finne på nå 10 1åringer sover på hver sin madrass og man bare passer på de

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 21:42   #308
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

I dag har jeg kjøpt kabel, så plugger jeg bare telefonen til anlegget i bilen (eget uttak i BMW'en) og vips, tilgang til alle spillelister på YouTube, Spotify og andre lagrede sanger. Tatt ut alle CD plater fra bilen. Bare helt digg. Ja, kjøpte med lader til bilen også da, går jo litt utover batteriet på telefonen.

Syncet til exchange server på jobben, og har e-post, kontakter, avtalebok etc også tilgjengelig.

Gammel 02-07-10, 18:15   #309
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Da er jeg også den lykkelige eier av en fin hvit Xperia - mer eller mindre et impulskjøp etter min gamle SE begynte å bli litt sliten. Jeg må lese hele denne tråden for gode tips, skjønner jeg.

Nå lurer jeg først og fremst på om jeg kan overføre hele K800i-backup-fila mi (med bl.a. mange bilder og nostalgisk viktige smser) fra jobb-PCen til telefonen uten å gå veien om SEs sync-løsninger o.l.

Sist redigert av Tangina : 02-07-10 kl 18:45.
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 00:19   #310
Sola76
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jun 2010
Sola76 har et hav av muligheter foran seg
Standard

har kjøpt meg denne tlf.. xperia mini.. Men tlf piper ikke når meldinger kommer.... Hva må jeg gjøre ?

Sola76 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 10:15   #311
Sola76
Fullverdig medlem

Standard

ingen som kan hjelpe meg?

Gammel 03-07-10, 13:59   #312
lucifine
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Gå inn på innstillinger et sted?

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 14:33   #313
Sola76
Fullverdig medlem

Standard

jeg har gått inn på innstillinger å hatt på varslingslyd der, men virker ikke fortsatt..

Gammel 03-07-10, 17:43   #314
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Var og skulle kjøpe meg mini pro i dag. De hadde den ikke inne så jeg falt for -vivaz pro istedenfor litt større skjerm og tastatur den og. Snakke med selgeren og så i katalogen. Skulle være samme oprativsystem, det sa hun i butikken og. De hadde ikke en jeg kunne prøve i butikken. Siden de hadde tilbud på den tok jeg den med meg. Synes skjermen på mini pro kan være litt liten.

Nå har jeg prøvd den i et par timer og ser at den har Symbian oprativsystem. Ikke Android sånn som hun lovde meg i butikken. Nå er jeg potta sur. Og skal tilbake på mandag. Lefdal har bare 815nr til butikken og de var vist stengt nå så får ikke ringt i kveld.

Gammel 05-07-10, 08:46   #315
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Hva er dataroaming?

Hvis jeg prøver å slå det på, får jeg advarsel om at det kan koste mye penger. Hvis jeg ikke har det på, får jeg melding når jeg forlater hjemmenettet mitt.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 10:27   #316
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sola76, her.

har kjøpt meg denne tlf.. xperia mini.. Men tlf piper ikke når meldinger kommer.... Hva må jeg gjøre ?

Har du prøvd innstillinger - Sony Ericsson programinnstillinger - meldinger - hake av på varslinger?

Gammel 05-07-10, 10:29   #317
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Etter en litt trøblete start, begynner jeg og min hvite Mini etterhvert å bli venner. Men hvordan zoomer man når man tar bilder?

Gammel 05-07-10, 16:59   #318
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Fikk bytta inn mobilen i dag til HTC legend samme oprativsystem med skjermstørrelse mellom Xperia vanlig og mini. Tror jeg blir fornøyd. De hadde nemlig ikke noen andre inne.

Gammel 19-07-10, 11:55   #319
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk min i går, og DIGGER den rett og slett!

Kjøpt brukt til 2500 kr, brukt 14 dager

Sparte meg for mye spørsmål siden jeg leste denne før jeg kjøpte telefonen..

Nå bare leker jeg meg!

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 11:58   #320
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bare En ting... går det ann å endre telefon listen slik at man får fornavn først??
Alle med dobbeltnavn har plutselig fornavn nr 2 som nr 1...

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:12.