|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#281 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Akkurat byttet ut treningstøyet med sommerkjole fra Ganni. |
![]() |
![]() |
#282 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Byttet nettopp til turkise shorts og ledig hvit skjorte over røde sandaler.
#283 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Olabukse, beige singlett fra By TiMo, hvit bluse fra Monsoon, og en ny deilig beige lang cardigan fra By TiMo. |
![]() |
![]() |
#284 |
i vesterled
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Jeans fra Levis, hvit topp fra H&M, hvite Toms. |
![]() |
![]() |
#285 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Dongeribukser, hvit singlet, offwhite ermeløs bluse, har tatt av meg den knall oransje cardiganen jeg hadde på før idag. Sandaler og et sølvsmykke. |
![]() |
![]() |
#288 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Nudie jeans og en mørkegrønn jumper, brune ballerinasko. |
![]() |
![]() |
#289 |
intro
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Første arbeidsdag etter ferien markeres med et riktig festlig fargesprakende antrekk - her er det gøy på låret og både her og der, med rosa, volanger og broderte sandaler:
![]() |
#290 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Før i dag hadde jeg jeansshorts, blå/hvitstripet singlet med en løsere, hvit topp over og Converse (USA-print).
#291 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Før idag en prikkete bikini, innimellom en stripete strandkjole. Nå en rosa shorts og en grå singlet. Hålliday i varmen. |
![]() |
![]() |
#293 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Jeg startet på jobb igjen etter ferien med hvit skjorte og oppbrettet dongeribukse, samt høye Tommy Hilfigersandaler. |
![]() |
![]() |
#294 |
litt gøy på håret
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Øh. Rosa frotte-knebukse, med en rød og svart kjole fra Lindex? Fullstendig kræsj, men noen hadde ikke tenkt seg ut av huset i dag... Etter første forsøk med knebukse og ullsinglet, fant man ut at ullsingleten var veldig gjennomsiktig, og man hadde visst ikke på seg BH, gitt
#295 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Akkurat nå går jeg med jeans knebukse og grønn singlet.
#296 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Jeg har på meg en knelang joggebukse og en litt sliten t-skjorte. Om en halvtimes tid har jeg på meg bikini. Jeg er på ferie.
![]() |
#297 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Akkurat nå har jeg på meg treningstøy, har nettopp kommet inn fra løpetur. Skal bytte til en blå sommerkjole fra HM etterpå. |
![]() |
![]() |
#298 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Mac Dream knebukse, korallfarget silkesinglet, en slags dressjakke i sort og sølv, samt sorte høyhælte Tommy Hilfigersandaler. Jeg er på jobb. |
![]() |
![]() |
#300 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Hvit lintunika, knekort skjørt med hvite og marineblå striper og mine fantastiske hvite Mephisto crossover-sko.
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|