Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Enda en ny lang shoppingtråd III

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-13, 11:56   #261
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

HM og salg er helt allright. Bestilte en diger pakke, men her er det som ikke ble returnert:

Bikiniene satt faktisk kjempefint, jeg var veldig skeptisk, men den/de var over all forventning - til og med den gule ble fresh på (jeg er veldig forsiktig med gult normalt sett). To bikinier for 160,- spenn er knæll må jeg si. Ferieklar nå!

Gammel 05-07-13, 09:01   #262
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Knebukser fra Pulz

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 06-07-13, 20:31   #263
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Salg hos Figleaves! Så jeg har bestilt bl.a. denne:

Jeg har krympet litt fortil i det siste, så jeg er spent på om jeg har truffet riktig størrelse nå.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 09-07-13, 09:04   #264
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 09-07-13, 11:54   #265
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 09-07-13, 11:55   #266
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Fin! Har du solgt den grønne?

Gammel 09-07-13, 13:01   #267
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Fin! Har du solgt den grønne?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-07-13, 07:55   #268
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har endelig fått meg støvlene jeg har ønsket meg lenge:

Gammel 11-07-13, 09:44   #269
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

2 nye par sandaler til ferien. Har lett meg halvt i hjel etter noen med litt mer hæl bak, men uten hælkappe eller stropp bak hælen, pga min opererte fot. Tror det blir bra med disse to.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 11-07-13, 12:21   #270
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 12-07-13, 10:13   #271
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Går det an å få kjøpt de leggene noe sted??

Fin kjole!

Gammel 14-07-13, 06:36   #272
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har fått shoppet meg litt på ferie. Mye salg og jeg liker veldig godt å shoppe på 70%. Men ikke alt er på tilbud, som f.eks. vesken jeg har siklet på i mange mange år.

Jeg hadde tenkt meg den med sølvdetaljer, men den selges kun på nett. Så da tok jeg den med gulldetaljer -fornøyd ble jeg uansett. Denne vesken har jeg fått som gave og slike gaver liker jeg særdeles godt.

Og da følte jeg at jeg måtte ha matchende lommebok til en så fin veske.

Og matchende klokke. Siden jeg har dårlig erfaring med MK klokker falt valget på en Guess klokke, den jeg har i sølv har tikket og gått i 6 år:

Billabong genser:

Sist redigert av Fløyel : 14-07-13 kl 07:06.
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 14-07-13, 09:06   #273
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flatflopskokos fikk streng beskjed av manuellterapeuten at de der flate skandalene kan du IKKE gå med og selv om jeg har bestilt de to over humpet jeg meg bort på skobutikken etter behandlingen og gjorde som jeg hadde fått beskjed om og kjøpte disse. Nå kan jeg nesten gå normalt!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 14-07-13, 10:27   #274
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Standard

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 14-07-13, 10:35   #275
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Billabong genser:

Lekker!

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 14-07-13, 18:21   #276
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har endelig kjøpt Blink jeans. Burde vel ikke akkurat nå. Men...

Gammel 14-07-13, 19:08   #277
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel;

Og matchende klokke. Siden jeg har dårlig erfaring med MK klokker falt valget på en Guess klokke, den jeg har i sølv har tikket og gått i 6 år.

Jeg har veldig lyst på en MK klokke, hva er det du har dårlig erfaring med på disse?

Gammel 14-07-13, 19:29   #278
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg har veldig lyst på en MK klokke, hva er det du har dårlig erfaring med på disse?

Kors klokkene koster det dobbelte av Guess, de har ett års garanti (kjøpt i US), Guess klokken har 20 års garanti. Min Kors klokke gikk i oppløsning etter ett år. Det var en hvit klokke som ble gul og remmen ble ødelagt og ikke mulig å reparere i følge forhandler.

Gammel 14-07-13, 19:58   #279
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Mørke grå, på salg. Og sort Acneskjerf.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 14-07-13, 23:51   #280
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Kors klokkene koster det dobbelte av Guess, de har ett års garanti (kjøpt i US), Guess klokken har 20 års garanti. Min Kors klokke gikk i oppløsning etter ett år. Det var en hvit klokke som ble gul og remmen ble ødelagt og ikke mulig å reparere i følge forhandler.

Jeg kjøpte Guess klokke i USA i april og er veldig fornøyd så langt. Fin er den også!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.