|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
kamerat
|
![]() Sv: Skolevesker til 11000
Og derfor har jeg mindre lyst til å bo i et av villastrøkene enn på Frogner, f.eks. Fordi villastrøkene er så mye mer enhetlige.
![]() |
#2 |
Borte
|
![]() Sv: Skolevesker til 11000Jeg fikk fire helt like prikker av samme bruker med autokorrekturissues, men de var heldigvis ikke røde. :deltar:
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Skolevesker til 11000Driver vi og synger Kum ba yah nå?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Skolevesker til 11000Hva i all verden er det egentlig dere driver og krangler om?
Her er det da vitterlig flertal, dere tar det jo personlig hele gjengen.
Jepp. Og jakke til 7000,- også. (Sorry til de som eier en.) Men heller jakke til 7 lapper enn en veske(!) til 11. Sist redigert av 007 : 28-02-13 kl 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Panzerekstremfeminist
|
Øy! Vi har gjort opp og blitt venner igjen. Hvis dere vil krangle, må dere finne på et nytt tema - evt. kalle noen av oss dårlige mødre.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan godt lage enda en tråd! :raus: |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Panzerekstremfeminist
|
Supert. Evt. kan vi sørge for at en eller annen kaller en annen Dårlig Mor (TM) med mer penger enn vett, evt. idiot/intolerant dust eller noe, også kan vi se om vi kommer igang igjen.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skolevesker til 11000Nå har jeg brukt hele dagen på å lese meg gjennom tråden, og når jeg endelig er kommet gjennom er alle enige og vel forlikte?!
![]() |
#13 |
Ringskrømt
|
Det er jeg ikke enig i.
![]() |
#14 |
maler
|
For å si det sånn: Bergansjakka mi kosta ikke 1600.
![]() |
#16 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skolevesker til 11000Ja jeg må bare si at jeg kan ikke huske en tråd med høyere temperatur-ja bortsett fra kjerringtråden for et år eller to siden. Kanskje ta opp den igjen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Skolevesker til 11000Finnes det bergansjakker til 1600?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Ringskrømt
|
Storesøs sin kostet det. Dunjakkene til barn koster rundt om det. Jeg kjøpte mellomsøs sin på 30 %-salg, og betalte rundt tusenlappen for den. Ikke overpriset i det hele tatt, synes jeg. Nå som mye er så billig og det er salg året rundt forventer vi alt til gibortpris, virker det som.
![]() |
#19 |
maler
|
Ja, når du finner barnejakker på 30% har du vel kommet ned på omtrent litt over det andre merker koster, og da er jeg enig i at det nærmer seg riktig pris.
![]() |
#20 |
maler
|
![]() Sv: Skolevesker til 11000Når man ser på tilsvarende produkter av andre merker også til barn synes jeg nok ikke det er verdt prisforskjellen nei. Likevel har jeg kjøpt bergans gtx til eldstemann. Fordi det var det han ønsket seg. Og dermed har jeg nok bidratt litt til merkepress, for det er vel kanskje det eneste merket ungene her omkring har skjønt at er et poeng å ha.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|