Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-10, 19:17   #261
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Jeg har nettopp kjøpt en annen Creamkjole og underkjole (se lenger opp i tråden) og El Nat. sko. Må evt. vente litt til jeg har glemt dette. (og da er muligens kjolen utsolgt ...).

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 13-11-10, 21:02   #262
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Fikk prøvd hos ei venninne, L passet perfekt.

Gammel 13-11-10, 21:52   #263
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Thanx Agurke, men de hadde jo den ikke på 30% der da!

Kjøpt denne i dag:

Den ser for stor ut på den dama her synes jeg, mye finere i virkeligheten!

Jaktet egentlig på julebordskjole, men det var ikke enkelt gitt.

Gammel 13-11-10, 22:03   #264
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Hvor kjøpte du disse?

Hos Trapes Sko
Men det er kun svart og lilla som er igjen for salg. Mine er i fargen Prado, en farge fra fjorårets kolleksjon som jeg ved en tilfeldighet fikk tilbud om.
Den sorte finner du også hos Logoshopping og Brandos.

Gammel 14-11-10, 11:25   #265
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Nok et Boden-kjøp:

Skjørtet er jeg kjempefornøyd med - særlig fargene. Genseren er og grei, men den har begynt å nuppe allerede etter en dag. Og nå må jeg slutte å se på nettsidene deres - det blir alt for dyrt.

Gammel 14-11-10, 16:42   #266
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Men du kommer til å gjøre det.

*host*

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 14-11-10, 16:45   #267
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

*host*

Gjort det alt?

Gammel 14-11-10, 16:49   #268
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Man kan jo alltids håpe på at de ikke har flere igjen på lager.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 14-11-10, 16:56   #269
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Karamell: Jeg ønsker meg den samme, den er så fin.

Kåpen min må visst leveres inn igjen.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 14-11-10, 16:57   #270
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Hvorfor det, Minni?

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 14-11-10, 17:07   #271
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor det, Minni?

Det er noe feil med den nederst. Ser helt merkelig ut når jeg har den på.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 14-11-10, 18:43   #272
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Nye jeans!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 14-11-10, 19:08   #273
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå fikk jeg jo lyst på denne: (Argurke: ) Noen som vet hvordan den er på størrelse? Jeg har 42 i annen Creamkjole, men bruker egentlig 44.

Den er relativt normal i str, mot litt stor. Jeg bruker 40-42 til vanlig, og har denne i str 40.

Gammel 14-11-10, 19:40   #274
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

*host*

Grattis! Du kommer til å bli så fin i den.

Gammel 15-11-10, 22:49   #275
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her var det mye fint! Jeg har kjøpt meg varme vintersko i dag.

Gammel 16-11-10, 21:13   #276
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne kjolen ble min i dag. Til en suuuuper pris! Den blir kjole til julebord med venninner på lørdag.

Det ble samtidig en kjole til i grått, og en kul topp i samme farge som kjolen over.

Sist redigert av Jenna : 17-11-10 kl 08:53. Årsak: fant bilde
Jenna er ikke aktiv  
Gammel 16-11-10, 21:16   #277
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Grattis! Du kommer til å bli så fin i den.

I dag kjøpte jeg svart underkjole, så det bør bare passe sammen!

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 16-11-10, 22:46   #278
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har hengt av denne hos Noa Noa og lurer på om jeg må ha den. Den var veldig fin i livet, det så faktisk ut som om jeg hadde midje. Men jeg har ikke råd - jeg må høre om moderen kunne tenke seg å gi den til meg i bursdagspresang på lørdag ...

Gammel 16-11-10, 22:55   #279
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Julekjole fra Noa Noa:

Gammel 16-11-10, 22:56   #280
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Standard

Oi, svært bilde!
Den ser gråere ut enn den er i "skjørtet"
Ble litt tilbehør også da

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:46.