Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vil du være vennen min?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-12, 23:56   #221
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Jeg har også prikket deg navnet mitt.

Bor du i nærheten av meg da kanskje? Jeg bor i Nes. Ikke så langt unna grensen til Ullensaker.

Gammel 19-01-12, 23:59   #222
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Bor du i nærheten av meg da kanskje? Jeg bor i Nes. Ikke så langt unna grensen til Ullensaker.

Sendt deg PM, jeg.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 00:06   #223
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Liljekonvall, jeg treffer deg gjerne en dag.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 00:14   #224
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Liljekonvall, jeg treffer deg gjerne en dag.

. Vi har vel såvidt snakket sammen en gang, men nå er det kanskje på tide å ta en kaffe, kanskje.

Gammel 20-01-12, 00:20   #225
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Har sendt prikk til Absalone om å få være med på FB.

Gammel 20-01-12, 08:32   #226
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikser nye prikker i ettermiddag, kommer meg ikke på FB fra jobb

Gammel 20-01-12, 09:07   #227
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Jeg fikser nye prikker i ettermiddag, kommer meg ikke på FB fra jobb

Da sender jeg deg en prikk og venter i spenning.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 09:09   #228
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Da sender jeg deg en prikk og venter i spenning.

Telefonen lever sitt eget liv. Den sendte avgårde prikken før jeg hadde fått skrevet navnet mitt. Sender deg en PM jeg.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 09:31   #229
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Da har jeg lagt alle prikker til som venner via mobilen, men jeg får ikke lagt dere til gruppen før jeg har kommet hjem, det går ikke via mobil.

Gammel 20-01-12, 10:01   #230
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg vet det! Vi er da venner enda vi!

Ja, det er vi.

Og.. Det var tider det!

Ja, det var litt av et treff, ble det ikke tatt noen fine bilder fra det treffet også da? Syns vi var flotte i snekkerbukser alle sammen.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 10:28   #231
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jo Fibi tok bilder! Mon tro om den tråden finnes enda.

Gammel 20-01-12, 11:38   #232
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Bilder fra treffet her. http://www.foreldreportalen.no/forum...&postcount=851

Hele tråden her: http://www.foreldreportalen.no/forum...=64684&page=11

Det var kult å lese tråden igjen.

Gammel 20-01-12, 11:47   #233
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Bilder fra treffet her. http://www.foreldreportalen.no/forum...&postcount=851

Hele tråden her: http://www.foreldreportalen.no/forum...=64684&page=11

Det var kult å lese tråden igjen.

Gardenparty faktisk.

Sitat:

Patsy og undertegnede inviterer til gardenparty i hagen til Iset i kveld klokken 22:00. Nå er dette egentlig ikke avklart med vertinnen selv, men siden alle skal stille med litt tapas og minst en flaske vin, tipper vi hun overlever.
Det er ikke lov til å spise dyrene hun har, ikke lov til å herpe siloen og man må love å tråkke forsiktig i åkrene hennes.
Kaninen er litt lettskremt, så kos litt forsiktig med den er dere snille.

Spiller du fortsatt?

Gammel 20-01-12, 11:49   #234
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Jepp det gjør jeg!
Jeg har i dag 12 gårder og en daglig inntekt på rundt 50 millioner. Litt andre tall enn dem vi diskuterte da.

Gammel 20-01-12, 11:51   #235
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Gammel 20-01-12, 11:56   #236
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Jepp det gjør jeg!
Jeg har i dag 12 gårder og en daglig inntekt på rundt 50 millioner. Litt andre tall enn dem vi diskuterte da.

Wow, 50 mill daglig. Tenker du skulle ønske det var ekte penger.
Kanskje jeg skal ta opp igjen spillet, men som jeg skrev en gang tidligere så ble jeg så fryktelig stresset av det.
Alle retter og diverse som trenger sånn og sånn osv osv.

Gammel 20-01-12, 12:20   #237
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Jah det hadde vært veldig fint om det var ekte.
Jeg orker ikke å stresse med det, så jeg har pauser innimellom, men kommer alltid tilbake.

Gammel 20-01-12, 18:29   #238
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Da er alle som har prikket og/eller sendt meg PM lagt til i gruppen. Hyl ut hvis det er noen som føler seg oversett!

Åh, jeg gleder meg virkelig over dette altså og håper det stiftes mange gode vennskap rundt opp, ja både fjernt og nært!!

Gammel 20-01-12, 18:58   #239
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompen, her.

Jeg bor jo ikke så langt fra Mjøsa

Ikke jeg heller Men Mjøsa er stor da.

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 19:02   #240
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Da er alle som har prikket og/eller sendt meg PM lagt til i gruppen. Hyl ut hvis det er noen som føler seg oversett!

Åh, jeg gleder meg virkelig over dette altså og håper det stiftes mange gode vennskap rundt opp, ja både fjernt og nært!!

Ja dette var kjempekoselig. Jeg skal på kafè allerede på tirsdag med ei her inne. Blir så kos.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.