Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-10, 18:56   #221
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Ooh, de Dr.Martens'ene var veldig, veldig fine!

Veldig. Jeg trenger nye, varme, vintersko og disse står høyt oppe på listen over kandidater.

Gammel 08-11-10, 19:47   #222
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Ooh, de Dr.Martens'ene var veldig, veldig fine!

Jeg har kikka etter dem i alle butikkene her, men ingen her har dem.

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 08-11-10, 19:49   #223
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Brandos har i svart ser jeg.

http://www.brandos.no/dr-martens/jen...&ref=kelkoo_no

Gammel 08-11-10, 20:13   #224
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Brandos har i svart ser jeg.

http://www.brandos.no/dr-martens/jen...&ref=kelkoo_no

Heppo har også svart. Tenkte jeg skulle prøve dem først, fordi jeg husker dem som så veldig tunge. Men tror dæggern meg jeg skal bestille dem likevel, fra Julenissen.
Er det mye styr å sende tilbake sånne ting?

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 08-11-10, 20:20   #225
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Heppo har også svart. Tenkte jeg skulle prøve dem først, fordi jeg husker dem som så veldig tunge. Men tror dæggern meg jeg skal bestille dem likevel, fra Julenissen.

Det vet jeg rett og slett ikke. Fra julenissen førjulsgave må vi jo alltid ha!

Gammel 08-11-10, 21:19   #226
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Det er veldig enkelt å sende tilbake hos Brandos, for det følger med en klistrelapp med ferdig betalt porto. Såppass enkelt at det er likegreit å bestille to størrelser samtidig hvis man er i tvil.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 08-11-10, 21:47   #227
livit
Duracell

livit sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har vært og siklet på denne idag.... trenger vel egentlig ei ulljakke til men.... vi får se:

livit er ikke aktiv  
Gammel 09-11-10, 15:18   #228
Nillenalle
Aktiv

Nillenalle sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Nillenalle er litt kulNillenalle er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av livit, her.

Jeg har vært og siklet på denne idag.... trenger vel egentlig ei ulljakke til men.... vi får se:

Denne har jeg i grått. Den er nydelig, men dessverre er den ganske raskt blitt nuppete og det er blitt hull i den pga dårlig festing av tråder. Mulig jeg bare har vært litt uheldig med min, men jeg syns man burde forvente bedre til den prisen. Andre strikkeplagg fra Noa Noa har vært suverene!

Nillenalle er ikke aktiv  
Gammel 09-11-10, 15:42   #229
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nillenalle, her.

Denne har jeg i grått. Den er nydelig, men dessverre er den ganske raskt blitt nuppete og det er blitt hull i den pga dårlig festing av tråder. Mulig jeg bare har vært litt uheldig med min, men jeg syns man burde forvente bedre til den prisen. Andre strikkeplagg fra Noa Noa har vært suverene!

Jeg har den også i grått, og har brukt den mye, og har ingenting og utsette på kvaliteten. Synd du har vært uheldig med din! Dersom det har blitt hull på grunn av tråder som er dårlig festet, så synes jeg du kan ta den med til butikken og klage.

Cuyahoga er ikke aktiv  
Gammel 09-11-10, 16:06   #230
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Denne har blitt med meg hjem i dag, skulle bare ha ull, men sukk, den bare ropte på meg

Gammel 09-11-10, 23:11   #231
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Endelig har de svært etterlengtede Art støvlettene ankommet, føles som om jeg går på bomull.

Gammel 10-11-10, 18:15   #232
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cream cardigan/kjole og underkjole. Kanskje denne? Ihvertfall en grå en ...

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 10-11-10, 20:18   #233
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Det vet jeg rett og slett ikke. Fra julenissen førjulsgave må vi jo alltid ha!

Nå er dem bestilt.

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 10-11-10, 21:34   #234
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Grattis!!

Gammel 10-11-10, 21:44   #235
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 11-11-10, 15:16   #236
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Denne kjøpte jeg i dag, fra Cream.
Kjempegod på!

Og så dette skjerfet, også fra Cream:

Gammel 11-11-10, 16:33   #237
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Nydelig Tinkadott!

Gammel 11-11-10, 17:51   #238
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Isa er ikke aktiv  
Gammel 11-11-10, 18:50   #239
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Denne kjøpte jeg i dag, fra Cream.
Kjempegod på!

Og så dette skjerfet, også fra Cream:

Nydelig! Hva ga du for skjerfet?

Gammel 11-11-10, 20:20   #240
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvor finner man klær fra Cream? Nydelige kjoler.

vimjer er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:13.