|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Idol ...?
Dette sto det et eller annet om i VG eller Dagbladet for noen Idol-runder siden. Det var noe om at dommerne har høres lyden annerledes i tv studio enn det vi gjør gjennom tven. Det var derfor det høres fælt ut for oss mens dommerne syntes det er bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Idol ...?Åste er fantastisk!
![]() |
#3 |
Borte
|
![]() Sv: Idol ...?******
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 17-04-09 kl 07:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Idol ...?Sånn totalt sett så tror jeg vel kanskje Glenn er den med størst potensiale til å gjøre det bra. Kul nok og god nok. De andre har alle karaktertrekk eller lyter som gjør at de faller gjennom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Idol ...?Her i heimen er fredagskvelden satt av til smågodt og IDOL. Og kanskje rødvin til mor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fornøyd
|
Jeg må si jeg er litt enig med deg her, Kasia.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Idol ...?Liker Åste godt jeg, men var ikke så bra i dag. Kim Rune syns jeg også synger bra. Glenn er tøff som toget! |
![]() |
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Idol ...?Jeg synes Bjørn Johan var god i dag - i likhet med Arken får jeg mer og mer sans for ham. Synd at Linda blir litt pregløs, for jeg tror hun har potensial. Linnea sang nesten enda surere enn hun pleier. Søt jente, og musikkstilen hennes er det ikke noe å si på, men jeg synes ikke synginga holder mål.
![]() |
![]() |
#10 |
A friend with benefits
|
Det er jeg helt uenig i. Når enkelte av årets deltagere synger som noen falske kråker,
![]() |
#11 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Idol ...?Rette mann gikk ut! Jeg blir bare mer og mer begeistret for BJ....hans stemme er rå! Ellers er jeg like begeistret for Kin Rune og Glenn! Jeg syntes Linda sang skikkelig surt. Likte heller ikke sangen til Åste. Jeg kan godt skjønne dommerenes begeistring for Linnea...hun er meget spesiell, hun er bare 16 år...hvilket potensiale! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Idol ...?Synes riktig person røk ut i går!!! Holder en knapp på Kim Rune og Åste..!
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Er man patetisk gammel kjerring og tulling fordi man kan synge bra? Har hun sunget profesjonelt fordi hun har koret litt rundt omkring? I så tilfelle er vel Marius også "profesjonell" da, for han synger i danseband sammen med eldgamle 50-åringer, eller Linnea som også har sunget på tv før, eller Isabella som også skriver melodiene selv....?
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Idol ...?Jeg tenkte som Kasia med en gang, men så ombestemte jeg meg.
![]() |
#19 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Idol ...?Første stemme for min del så langt i Idol. Til sistemann, Bjørn-Johan. Snakk om å nå gjennom dene berømmelige ruta. Men Åste er jo også meget dyktig. Glenn, Linda og Linnea falt helt sammen.
![]() |
#20 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Idol ...?Tror Timian eller Linda ryker. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |