Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-07, 20:59   #1
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Du får kjøpt den hos Luca.

Ja,Minime er ett norskt merke.

Jeg var inne på hjemmesiden nå. Nydelige klær! Hvordan er kvaliteten synes du?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Nikki: Så fin kjole - den var utrolig søt!

(Og de bootsene har storesøster. De er så kule at jeg kunne hatt dem selv!)

Ja de bootsene var helt nydelige. Lurer på om det var de jeg vurderte å kjøpte i Danmark i sommer. Hvilket merke er de?

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 21-08-07, 21:19   #2
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

[quote=Nooria;514661]Jeg var inne på hjemmesiden nå. Nydelige klær! Hvordan er kvaliteten synes du?

Første gang jeg kjøper noe av dette merket.Jeg må ha str.8 til snuppa,og dette er første sesong de går så høyt opp i størrelse.Så jeg er veldig spent.
Kommer vel i posten en av de nærmeste dagene

nikki er ikke aktiv  
Gammel 21-08-07, 21:17   #3
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nikki: Så fin kjole - den var utrolig søt!

(Og de bootsene har storesøster. De er så kule at jeg kunne hatt dem selv!)

Hvor kjøpte du de

nikki er ikke aktiv  
Gammel 26-08-07, 00:41   #4
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Følgende er bestilt og skal brukes i navnefesten:

med denne til:

Storebrødrene skal ha dette:

Gammel 26-08-07, 00:41   #5
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Bestilte dette også

Til sydenturen:

Sist redigert av MissS : 27-08-07 kl 12:27.
MissS er ikke aktiv  
Gammel 26-08-07, 13:01   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, da har jeg kjøpt skinntøfler til prinsen

og gravidesmykke til meg

Gammel 30-08-07, 22:36   #7
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Følgende er bestilt og skal brukes i navnefesten:

med denne til:

Storebrødrene skal ha dette:

Så nydeløig antrekk! Hva heter han da?

Gammel 23-08-07, 21:44   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De skoene jeg kjøpte, svart og gull (ikke gul som det kan se ut som )

Og her er den skjorte-tunikaen.. dårlig bilde, men dog..

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 24-08-07, 18:41   #9
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne har jeg anskaffet meg idag:

Skal bruke denne til:

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 24-08-07, 19:17   #10
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Denne har jeg anskaffet meg idag:

Skal bruke denne til:

Det skjørtet var kjempesøtt!

morgana er ikke aktiv  
Gammel 24-08-07, 19:36   #11
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke sett eller prøvd det ennå. Er litt skeptisk til toppen, men den var visst superfin til ifølge min kilde som jeg stoler blindt på.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 24-08-07, 19:59   #12
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Har ikke sett eller prøvd det ennå. Er litt skeptisk til toppen, men den var visst superfin til ifølge min kilde som jeg stoler blindt på.

Vel blir det bom, vet du hvem du kan selge det til

morgana er ikke aktiv  
Gammel 26-08-07, 13:03   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, den må du ikke være skeptisk til nei! - helt klart en av de stiligste blusene jeg har sett på lenge! - og jeg er ikke OM-frelst engang!

Gammel 27-08-07, 14:27   #14
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

har netopp kjøpt nye cocomma støveletter til hannah (6åringen min)
glllleeeeeeeder meg til di kommer i postkassa

syllan er ikke aktiv  
Gammel 27-08-07, 20:00   #15
Iriam
litt skummelt

Iriam har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sannemor:
Hvilket merke er denne genseren og buksen som passet til? Har ikke tid til å gå gjennom alt nå i nettbutikken...

Iriam er ikke aktiv  
Gammel 27-08-07, 20:31   #16
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iriam, her.

Sannemor:
Hvilket merke er denne genseren og buksen som passet til? Har ikke tid til å gå gjennom alt nå i nettbutikken...

Alle plaggene i samme farge er fra Phister & Philina

Gammel 27-08-07, 20:32   #17
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Måtte ha dette også

Gammel 27-08-07, 22:25   #18
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Jeg har vært ute og reist med jobben og da må tax free-butikken saumfares. Har kjøpt masse deilige hudpleieprodukter fra Chanel, tre YSL Touche Eclat-penner, håndkrem og fotkrem fra Lòccitane, Diorshow mascara, parfyme fra Lanvin (Eclat Dàrpege), øyenkrem fra Kanebo og nydelig halssmykke fra Pilgrim. *Puh*

Gammel 28-08-07, 14:58   #19
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Denne jakken ble utsolgt med det samme her på senteret. Men en venninne ringte når hun så den på en butikk på Stord i dag, og kom hjem til meg med den.Bergans-soft shell, nydlig fargekombinasjon, sort og råsa

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bergans.JPG (55,0 KB, 41 visninger)

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 30-08-07, 13:57   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Handlet mitt første babyplagg til nurket i magen

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:23.