|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Shabby chic-stilen
Det er jo fint og flott at vi kan uttrykke oss så nøytralt, saklig, pent og hensynsfullt. Men gudskjelov at det slenger noen saftige, maleriske beskrivelser innimellom også, slik at vi ikke kjeder oss ihjel.
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Shabby chic-stilenJa, det skulle tatt seg ut om internettet ble et mer saklig og hensynsfullt sted.
![]() |
![]() |
#3 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Ja, for det største problemet med internett er jo alle de maleriske beskrivelsene folk har av tidligere interiørtrender.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 08-01-14 kl 10:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Introvert optimist
|
Så lenge det er grått tror jeg alt er greit.
Jeg fant en hvitfarge i 2000 som jeg likte og den liker jeg ennå så vi har nok den i mange år ennå. Her byttes ting bare ut når vi må. Når jeg først har kjøpt noe så liker jeg det lenge.
![]() |
#5 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Shabby chic-stilen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
søt
![]() Sv: Shabby chic-stilenFolk har nå ulik smak, i det meste faktisk. Noe er viktig for noen, og uvesentlig for andre. Jeg har aldri likt shabby-stilen, så fordelen for meg nå er at det kanskje kommer noe annet kult jeg kan kjøpe/ha/innrede med. Forøvrig har vi det vi trenger, men vi har også hytte så mulighetene er til stede. For meg er det viktig å ha det lyst og åpent, og om et skap er slitt-hvitt eller knall gult er bare en detalj i den store helheten.
![]() |
#9 |
maler
|
![]() Sv: Shabby chic-stilenÅ dåne er såååå 2013.
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Shabby chic-stilenJeg har bare såvidt sveipet innom Finn-tråden, og jeg synes ikke de er det spor morsomme. Jeg tror faktisk jeg rapporterte den første også, for å få en vurdering på om admin synes det var innenfor. :surkjiping:
![]() |
#11 |
This is normal!
|
Enig.
![]() |
![]() |
#12 |
Borte
|
Enig. Jeg syns mye i Finn-trådene tenderer mot ren latterliggjøring. Og det er greit nok at annonsene på Finn ses på som reklame, men det er jo hjemmene til folk og tingene folk som blir ledd av likevel. Jeg syns det har vært mye ugreit i de trådene.
![]() |
#13 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Shabby chic-stilenMan mister fort "hodet" på internett. Jeg ser på facebook også, bilder tatt av andre, opplagt i smug, til latter og gjerne med en snerten tekst. Særlig overvektige blir harselert med i stor grad. Det kan synes som om folk glemmer at det er ekte mennesker på bildene, og de deles millioner av ganger, så det går liksom aldri over for de det gjelder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det hender man får seg en vekker: |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Men først, kaffe!
Bra at personen hadde anstendighet nok til å komme med en unnskyldning. Det er ikke greit å drive på slik, og jeg mener man i større grad burde vært beskyttet mot slik snikfotografering. Ikke at jeg vet hvordan det skulle kunne løses, men en viss frykt for å bli tatt for det burde man i alle fall hatt grunn til å ha. Nå er det i alt for stor grad fritt frem, så lenge personen er på offentlig sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Shabby chic-stilenjeg vil bare opplyse om at forum og Det Virkelige Liv begge består av ekte mennesker.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
can-jur
|
HÆ!?! Tuller du eller?!?
![]() |
![]() |
#18 |
Panzerekstremfeminist
|
Nei.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|