Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Idol ...?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-07, 21:09   #181
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idol ...?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg synest det er pinleg av TV2 å manipulere lyden såpass som dei gjer for å få vidare sine favorittar . Linda hadde jo eit heilt anna filter på stemma enn dei andre jentene. Ho er flink, for all del, men det vert ganske gjennomsiktig kven dei vil ha vidare.

Ja, var det ikkje litt påtakelig?

Kven var Marius? Brannmannen? :urk:

Gammel 17-10-07, 21:20   #182
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes det var en dårlig pulje i dag i forhold til de andre gangene. Hun siste Linda(?) var meget flink. Han brannmannen får sikkert mange stemmer. Han er jo en sjarmerende ung mann (for fjortiser, vel og merke)

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 21:20   #183
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eg synest det er pinleg av TV2 å manipulere lyden såpass som dei gjer for å få vidare sine favorittar . Linda hadde jo eit heilt anna filter på stemma enn dei andre jentene. Ho er flink, for all del, men det vert ganske gjennomsiktig kven dei vil ha vidare.

Har ikke merket at de har manipulert lyden, men klippene de viser kan være det verste en deltaker gjorde i løpet av 1,40 minutt og det beste en annen deltaker klarte på samme tiden.

Synes Linda var veldig dyktig, og deretter Nanna/Mercedes-dama. Men regner med at Marius kommer videre på fjortis-stemmer...

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 21:27   #184
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Jeg synes det var en dårlig pulje i dag i forhold til de andre gangene. Hun siste Linda(?) var meget flink. Han brannmannen får sikkert mange stemmer. Han er jo en sjarmerende ung mann (for fjortiser, vel og merke)

Trenger ikke være fjortis for å synes han er pulbar da!

Gammel 17-10-07, 21:32   #185
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Liker ikke brannmannen....dessverre tror jeg han går videre..

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 21:34   #186
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Gammel 17-10-07, 21:36   #187
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Linda var en divisjon over de andre, ja. Den andre blir vel Marius, på grunn av det tidligere nevnte fjortisdraget.

Jeg undrer meg dog litt over gruppesammensetningen, følte vel at de har samlet mange av de svakeste i denne gruppa for å øke sjansene for at Linda går videre. Det hele blir ihvertfall såpass gjennomsiktig at jeg får en litt flau smak i munnen når de så høytidelig proklamerer at "det er seerne som bestemmer!"

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 21:38   #188
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Eg er sjokka saman med Tussa

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 21:58   #189
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Eg er sjokka saman med Tussa

Gammel 17-10-07, 22:02   #190
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Enig med du.

Gammel 17-10-07, 22:13   #191
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Blir spennende å se hvilke 6 dommerene plukker ut nå da.

De jeg husker akkurat nå av de som ikke er i finalen, men som gjerne kunne vært der er Anne Lene, Bent Andreas, Sindre, Linnea, Åste og Nanna.

Gammel 17-10-07, 22:59   #192
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Synes han blir for ung til å være pulbar! Jeg kunne jo vært moren hans. Men hadde jeg vært fjortis derimot.....

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 13:22   #193
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Not my cup of tea som fjortis eller trettis.

springe tilbake til nerdefetisjen sin....

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 14:13   #194
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Hvem gikk videre i går?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 14:26   #195
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, men det hjelper

Neida, men for min smak er han alt for glatt, selv om jeg skjønner at mange syntes han er kjekk. Jeg syntes Sindre er myyye kjekkere

Syntes Nanna burde gått videre i steden for Marius.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 14:27   #196
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hvem gikk videre i går?

Linda og Marius.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 19:56   #197
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Åste!

Gammel 31-10-07, 21:30   #198
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Har bestilt oss biletter til finalen i Oslo Spektrum. Jeg, mannen, de 2 eldste ungene og kjæresten til dattera skal dit.

Gammel 02-11-07, 21:54   #199
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan noen fortelle meg hvorfor en person som synger så surt som Linnea ikke ryker ut? Helt utrolig!

Gammel 02-11-07, 22:00   #200
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elinblu då...
Linnea er den einaste av den gjengen eg kunne ha tenkt meg å kjøpe ein CD av.

Eg syntes det var Marius sin tur å ryke. Han hadde dei lange stega og overraska-augebryna til Cliff Richards

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:38.