Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Da var NM en saga blott

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-07, 07:27   #181
Left
Passiv

Standard

Sv: Da var NM en saga blott

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Jeg er så glad for at jeg ikke heier på noe som helst lag, for da kan jeg rakke ned på alle

Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 10:29   #182
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg er så glad for at jeg kan heie på et lag som er så godt at jeg slipper å rakke ned på andres.

Jeg er glad for at jeg ikke trenger å rakke ned på andre lag for å bevise at jeg er glad i laget mitt. (Selv om litt vennskapelig med tutta i ny og ne ikke er å forakte.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 12:21   #183
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

oh, oh.. Chick-fight

Gammel 09-09-07, 14:15   #184
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Gammel 09-09-07, 16:05   #185
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høh. Litt av en tråd dette. Utviklet seg i alle retninger har den. :lett påvirket av Yoda: Og siden denne tråden uansett har avsporet i alle retninger - kan noen forresten fortelle meg hvordan i all verden man klarer å få seg selv utestengt fra et forum?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 16:09   #186
~froggie~
Fullverdig medlem

Medlem siden: May 2007
~froggie~ har et hav av muligheter foran seg
Standard

........

Sist redigert av ~froggie~ : 26-02-08 kl 18:31.
~froggie~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 16:11   #187
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Høh. Litt av en tråd dette. Utviklet seg i alle retninger har den. :lett påvirket av Yoda: Og siden denne tråden uansett har avsporet i alle retninger - kan noen forresten fortelle meg hvordan i all verden man klarer å få seg selv utestengt fra et forum?

Ved å kritisere forumledelsen åpent. Antar at ikke det er grunn nok til å bli utestengt fra FP, og da har jeg ikke grunn til å kritisere forumledelsen heller. : smisker:

Gammel 09-09-07, 16:43   #188
tutta
Passiv

Standard

Jeg er så glad for at jeg kan heie på et lag som er så godt at jeg slipper å rakke ned på andres.

Deilig å se du har god humor.

Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 17:01   #189
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Deilig å se du har god humor.

Brann 39

LSK 36

Stabæk 33

Viking 32

RBK 29

FFK 29

Lyn 25

...

Åpenbart en stund siden sist du så den.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 17:03   #190
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~froggie~, her.

Jeg har blitt utestengt, men jeg husker egentlig ikke helt greia. Men jeg la opp til det selv den gangen.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 17:04   #191
xena
Fullverdig medlem

Medlem siden: Aug 2007
xena har et hav av muligheter foran seg
Standard

Rød og hvite er de beste....Heia heia Fredrikstaaad......

xena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 17:15   #192
tutta
Passiv

Standard

Brann 39

LSK 36

Stabæk 33

Viking 32

RBK 29

FFK 29

Lyn 25

...

Åpenbart en stund siden sist du så den.

Kjenner godt til tabellen. Er ikke du vif-supporter? Beklager hvis jeg husker feil....

Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 17:22   #193
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 17:24   #194
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Det er ganske lett enkelte steder, faktisk ...

Jeg synes det er ganske tåpelig å gå inn for å bli utestengt fra et forum - jadda, nå skal jeg lage kvalme, og være spydig og ikke ha noe mål og mening med det man foretar seg. Men man kan trives på enkelte forum, man kan f eks like andre brukere, diskusjonene osv., men være misfornøyd med hvordan man som bruker blir ivaretatt av administrasjonen. Gode diskusjoner kan f eks bli amputert fordi det er altfor lavt under taket, og brukere kan føle seg urettferdig behandlet, uten å få noe som helst forklaring for sensureringen. Konstruktiv kritikk fra brukere kan bli oppfattet som negativ kritikk eller sabotasje og av den grunn bli årsaken til at noen blir utestengt.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 17:26   #195
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjenner godt til tabellen. Er ikke du vif-supporter? Beklager hvis jeg husker feil....

Ånå. Nei, langt i fra.

:Peker øverst på tabellen:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 17:27   #196
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Scarlett? VIF-supporter?

Scarlett er smart, hun har skjønt det. Hun har hjertet sitt i Brann.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 17:27   #197
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og hun kan selvsagt snakke for seg selv.

Gammel 09-09-07, 17:56   #198
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Scarlett? VIF-supporter?

Scarlett er smart, hun har skjønt det. Hun har hjertet sitt i Brann.

Gammel 09-09-07, 18:13   #199
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Du er smart, du også. OK, så har du liten peiling på norsk fotball. Når det gjelder engelsk fotball, der i mot...

Gammel 09-09-07, 18:35   #200
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høh. Tenke seg til å bli utestengt bare fordi man kritiserer ledelsen. Det syns jeg høres ganske ekstremt ut. Men så er jeg da også av typen som alltid kom for sent til alle de virkelige interessant diskusjonene. :elsker en god diskusjon:

Sist redigert av Gaia : 09-09-07 kl 18:43.
Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
unevnelig forum

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:41.