Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sylvi Listhaug - er det noe jeg kan gjøre?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-16, 08:03   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sylvi Listhaug - er det noe jeg kan gjøre?

Sylvi Listhaug topper seg selv med et innlegg på facebook hvor hun oppfordrer til donasjon til en (liten) organisasjon som heter Åpne Dører. Dette samtidig som barn og sivile bombes sønder og sammen i Aleppo. Listhaug jubler over å stenge grensene.

Finnes det noe som helt jeg som enkeltperson kan gjøre for å få stopp på denne dama? Når skal Erna Solberg komme på banen og si at nok er nok? Eller kanskje Siv Jensen som partileder? Synes virkelig Frp at dette er greit?

Gammel 14-12-16, 08:12   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sylvi Listhaug - er det noe jeg kan gjøre?

Det er vel meningene hennes som fortjener motbør, ikke selve dama. Det mest matnyttige er selvsagt å bli medlem i et politisk parti og jobbe aktivt mot å opplyse om andre verdier, men det gjør jo gjerne ikke de fleste.

Jeg er mest opptatt av å nå frem til de som trigges av slik politikk, blant annet svarer jeg aktivt imot på ulike nettsaker om f.eks innvandring.

Gammel 14-12-16, 08:12   #3
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurte på det samme. Blir helt uvel av å høre om tilstanden i Aleppo, og så kommer dette fjaset her fra en statsråd. "Hjelpe noen som virkelig trenger det?" WTF!

Gammel 14-12-16, 08:19   #4
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag skal det være arrangementer over hele landet med protester mot regjeringens praksis på aldersfastsettelse og utsending av unge, enslige asylsøkere som de mener er 18 år. Det vil nok bli en markering mot Lysthaug også. Sjekk ut på Facebook om det er et arrangement nær deg.

Ellers så er jo den beste måten å bli kvitt henne på å stemme på et parti som forsikrer at FrP ikke får fortsette i regjering. Enda bedre sikre at hun ikke kommer på Stortinget der hun er nominert.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 08:26   #5
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Arrangement i Arendal: https://www.facebook.com/events/584356961770963/

I Oslo: https://www.facebook.com/events/618309601703509/

Kristiansand: https://www.facebook.com/events/659015397611941/

Hamar: https://www.facebook.com/events/803166986488383/

Mandal: https://www.facebook.com/events/344111779292091/

Tromsø: https://www.facebook.com/events/589024844628925/

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 08:36   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

I Oslo: https://www.facebook.com/events/618309601703509/

Tusen takk. Og denne gangen passet det faktisk helt perfekt.

Hvis det er noen som trenger noen å gå/stå med, så gi beskjed!

Gammel 14-12-16, 09:05   #7
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Nei, men tenn lys og representer meg også. Dessverre blir det juleavslutning med lillegutt her, ellers hadde jeg dratt med ungene ned og stått sammen med deg.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 08:59   #8
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er Åpne Dører?

Gammel 14-12-16, 09:06   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hva er Åpne Dører?

Jeg har ikke undersøkt så nøye, men visstnok en organisasjon som hjelper forfulgte kristne. Ikke noe galt med det formålet, sånn egentlig, men jeg synes ikke at dette er passende for en statsråd og statssekretær å promotere slikt i disse tider.

Gammel 14-12-16, 10:45   #10
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke undersøkt så nøye, men visstnok en organisasjon som hjelper forfulgte kristne. Ikke noe galt med det formålet, sånn egentlig, men jeg synes ikke at dette er passende for en statsråd og statssekretær å promotere slikt i disse tider.

"I disse tider" blir det også slept bomber i kirkene f eks i Egypt, så eg tenkjer at det er faktisk ikkje noko gale i å be folk hjelpe dei som arbeider for forfulgte kristne.
Ordbruken hennar skal eg ikkje uttale meg om, men eg ser ikkje noko gale i at ein kan be om støtte til ein slik organisasjon.

Gammel 14-12-16, 10:46   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

"I disse tider" blir det også slept bomber i kirkene f eks i Egypt, så eg tenkjer at det er faktisk ikkje noko gale i å be folk hjelpe dei som arbeider for forfulgte kristne.
Ordbruken hennar skal eg ikkje uttale meg om, men eg ser ikkje noko gale i at ein kan be om støtte til ein slik organisasjon.

Mener du virkelig at dette er et greit innspill fra Sylvi Listhaug, Norges integreringsminister?

Jeg føler hun står for alt annet enn integrering.

Gammel 14-12-16, 11:20   #12
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Dere som mener at det ikke er noe galt i at en statsråd oppfordrer til å støtte Åpne Dører, kjenner dere organisasjonen? Nå har jeg lest litt i Årsmelding for 2015 for Åpne dører, og for meg er det mange gode grunner til at statsråd Listhaug ikke oppfordrer til pengegaver til akkurat denne organisasjonen.

• Det ser ikke ut til at de er medlem av Innsamlingskontrollen.
  • De skriver at 86 % av inntektene går direkte til å styrke forfulgte kristne samt informere og inspirere norske kristne til forbønn og engasjement (dette ser ut til å inkludere produksjon av innslag på den svært omstridte TV-kanalen Visjon Norge). Hva som ligger i dette er så merkelig og ullent (også etter å ha lett litt rundt på nettsidene deres), at jeg synes det er svært uklart om midlene faktisk går til formålet.
  • I 2015 gikk 14 % av midlene til innsamling og administrasjon. Til sammenlikning bruker Røde Kors 10 % til innsamling og administrasjon.
  • Regnskap for Åpne dører er ikke tilgjengelig på nettsidene deres.
  • Det kommer ikke fram noe sted om de evaluerer virksomheten sin og faktisk vet noe om arbeidet de gjør bidrar positivt eller "gjør en forskjell" som Listhaug sier.
  • Hvis man leser hva de har som visjoner og kjerneverdier, kan man jo virkelig lure på om dette er en organisasjon som en statsråd bør løfte fram på denne måten.

Gammel 14-12-16, 09:17   #13
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Måtte se snutten. Jeg er enig i at det er veldig umusikalsk. Ikke at det ikke er et godt formål, for det er det, og det er sant at utdrivelsen av kristne fra Midt-Østen er helt forferdelig, både fra et menneskelig og fra et kulturelt perspektiv, og det er sant at det er underkommunisert, men måten de kontrasterer det til NOAS er ekkel.

Gammel 14-12-16, 09:23   #14
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg skal ta med Hiawata. Gårsdagen var så vond, så vond, jeg er så SINT over at verden bare sitter og ser på at barn og andre sivile blir myrdet. Det er så ondt. Også har man en regjering her som i tillegg velter seg i retorikk om at vi ikke kan ta i mot alle. En integreringsminister som ikke jobber med integrering, men med å hisse opp egoismen, sørge for at fler bryr seg mindre, som sier "hjelp i nærområdene", men som slett ikke gjør det. Nærområdet er helvete på jord, og regjeringen gjør ikke en DRITT.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 10:02   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror jeg skal ta med Hiawata. Gårsdagen var så vond, så vond, jeg er så SINT over at verden bare sitter og ser på at barn og andre sivile blir myrdet. Det er så ondt. Også har man en regjering her som i tillegg velter seg i retorikk om at vi ikke kan ta i mot alle. En integreringsminister som ikke jobber med integrering, men med å hisse opp egoismen, sørge for at fler bryr seg mindre, som sier "hjelp i nærområdene", men som slett ikke gjør det. Nærområdet er helvete på jord, og regjeringen gjør ikke en DRITT.

Amen.

Jeg er så forbanna lei setningen "hjelp i nærområdene", at jeg klikker snart.
Listhaug skremmer meg, faktisk. Det som skjer i Aleppo er utenfor vår fatteevne, tror jeg. Men nyhetsbildene de siste ukene viser jo at det er et sant helvete.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 10:12   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Måtte inn å lese på Facebook..."de som virkelig trenger det mest av alle..."
For et bedritent førsteavsnitt! Klart hun kunne ha frontet dette uten å dra NOAS ned i søpla samtidig. Men hun utnytter alle muligheter.

Hun får nå litt motbør i kommentarfeltet under, men det er nok mange som gir henne tommel opp på grunn av dette. Det er helt klart lettere for mange å kjenne seg igjen i forfulgte kristne, enn muslimer og innvandrere som bør holde seg der de kommer fra, og vente på hjelp.

Det er mange som har ønsket å donere i mitt navn til NOAS. Det må de gjerne gjøre. Men jeg og mange andre vil heller at pengene skulle gått til de som virkelig trenger det mest av alle. Det kan du bli med på å gjøre nå!

I dagens verden forfølges kristne. Også de blir undertrykt, drept, torturert og mishandlet. Senest i helgen var vi vitne til en forferdelig terroraksjon mot den største katedralen i Kairo. 25 døde og 49 ble såret. De fleste ofrene var kvinner og barn.

Når juletiden kommer begynner man å tenke, og det er med tungt hjerte at jeg ser at denne gruppen lenge har blitt glemt. Mens vi satser tungt i nærområdene for flyktninger, og vi tar vare på dem som skal bli i Norge, har kristne, spesielt i Midtøsten, lenge blitt glemt av mediene, politikerne og andre.

Nå kan vi gå inn i juletiden og gjøre en forskjell for dem. Organisasjonen Åpne Dører gjør nettopp det. De står på dag og natt i tjeneste for forfulgte kristne verden over. De støtter krisesentre for kristne flyktninger og overgrepsofre, enker og foreldreløse barn. De tilbyr mikrokreditt og utstyr slik at de kan tjene til livets opphold. Men mest av alt gir de en hånd og en støtte til de som ofte ikke finner noen.

Jeg og Fabian har gitt et bidrag – bli med oss å hjelpe de som virkelig trenger det mest! Det er ikke ansatte i norske interesseorganisasjoner, men slike organisasjoner som med livet som innsats gjør en forskjell – der de faktisk er!

Mitt juleønske nummer én er: LIK, DEL og gi et BIDRAG til noen som virkelig trenger det.

Merk: Dette er laget av Sylvi Listhaug, Fabian Stang og min politiske rådgiver Espen Teigen. Ingen flere. Det er vi som tok kontakt med Åpne Dører på forhånd, og de setter voldsomt stor pris på støtten. Vi har spesifisert at pengene skal gå til humanitært arbeid.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 09:18   #17
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

All forfølgelse er kjipt, og de 25 kristne som ble drept i Egypt skal man heller ikke glemme, (antar at dette var et eller annet slags fokus på dette) men Sylvi Listhaug har utrolig liten fingerspitzgefül i forhold til hva hun legger ut på Facebook at jeg blir skremt gang på gang. Dama er så kynisk iskald at det minner om en eller annen diagnose...

Gammel 14-12-16, 09:23   #18
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

All forfølgelse er kjipt, og de 25 kristne som ble drept i Egypt skal man heller ikke glemme, (antar at dette var et eller annet slags fokus på dette) men Sylvi Listhaug har utrolig liten fingerspitzgefül i forhold til hva hun legger ut på Facebook at jeg blir skremt gang på gang. Dama er så kynisk iskald at det minner om en eller annen diagnose...

Ja, hun er iskald og retthaversk og slu. Jeg gidder ikke ta ballen og ikke personen i dette tilfellet, for det er personen (Listhaug) som er hovedproblemet. Ved å be om støtte til denne organisasjonen (som gjør viktig arbeid) nå, sikrer hun stemmer fra konservative kristne samtidig som hun fremstår som bekymret og menneskelig for de som ikke gjennomskuer kynismen. Hun står i første rekke når det gjelder å fremme hatsnakk mot flyktninger, muslimer og innvandrere.

Gammel 14-12-16, 09:20   #19
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Tja, jeg vil ikke kalle det mangel på fingerspitzgefuhl, akkurat. Hun har teft til tusen, egentlig og er veldig flink til å beregne SITT publikum.

Men iskald? Oh, yeah!

Gammel 14-12-16, 09:27   #20
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og selvsagt er dette med fullt overlegg. Dette er win/win for henne. Hun salmler stemmer blant de konservative kristne, samtidig som hun hisser opp dem som syns regjeringen gjør for lite for blant annet syriske flyktninger. Når hun blir konfrontert med det, så kan hun si nettopp det at "Hva? Jeg bryr meg jo bare! All forfølgelse er fæl! Dere bryr dere ikke om de kristne! Er de mindre verdt enn muslimene, kanskje?". Så hopper ytterste høyre fløy på, og driver hatretorikken videre og hun kan lene seg tilbake og samle enda flere stemmer.

Jeg syns det er på tide at vi lar hele regjeringen stå til ansvar for dette, for dette er ikke bare Listhaug. Hun har bare villig tatt på seg jobben i front, så f.eks. Erna slipper.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.