Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

VIP meg her og VIP meg der!!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-06, 15:17   #21
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: VIP meg her og VIP meg der!!

Snakk om idioti! Jeg er helt enig med de andre her som skriver at du ber klage til arrangøren.

Dette er sikkert en følge av at julebordsesongen har begynt, og folk berger parten sin på firmaets regning.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 15:20   #22
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette var hårreisende. Send en mail! Makan til oppførsel av voksne mennesker.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 16:51   #23
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

What!? Er det mulig å være så lavpanna?

Gammel 10-11-06, 17:21   #24
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen har tydeligvis misforstått og tror VIP står for Veldig Irriterende Person....

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 19:39   #25
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg er bare såååå sint. Det ødela hele kvelden for meg. Egentlig har jeg lyst til å skrive en skarp mail til arrangørene, men de bryr seg vel neppe. Er man først en "verry impårtant" person, så får vel den gemene hop seile sin egen sjø.

Skjønner GODT at dette ødela for deg!
Skriv en mail! Gjør det, men vær konstruktiv. Sinte mailer fører som regel ingen vei.
Men syns virkelig du bør skrive en mail!!

Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 19:40   #26
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Noen har tydeligvis misforstått og tror VIP står for Veldig Irriterende Person....

Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 19:57   #27
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Helt utrolig ja! Han hørtes ut som en som trodde han var Veldig Viktig ihvertfall...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 20:12   #28
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Så utrolig irriterende!

Et klagebrev er absolutt på sin plass!

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 20:22   #29
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må bare slenge meg med resten her, Divine, slik oppførsel er bare helt forkastelig.

Send en mail til arrangøren, du har fått ødelagt opplevelsen din, og de burde kompensere deg på noe vis.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 20:34   #30
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Makan for en uforskammet mann.
Klag til arrangørene.

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 21:37   #31
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det som virkelig hadde vært bra er om du hadde klart å spore opp hvilket firma det er som har disse plassene! De brukes jo til kundepleie og til ansatt"smøring", og ingen bedrifter er interessert i at pengene de bruker på dette skal brukes til denne typen negativ profilering.

Og får man mange nok sånne tilbakemeldinger så FÅR det konsekvenser.

Jeg ble fortalt en historie av en klient i går kveld: Deres tidligere sjef (adm.dir.) fikk sparken etter en del episoder der han - i fylla selvsagt - oppførte seg på en helt utilbørlig måte. De fikk tilbakemeldinger, blant annet fra kunder, som gjorde at de mente han ikke representerte firmaet på en bra måte. Og det var flere andre som hadde tilsvarende eksempler, der idiotisk fyllerør fikk negative konsekvenser.

Så en klage skader i hvert fall ikke!

Gammel 11-11-06, 18:28   #32
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

ER det muuulig
Jeg ville også gjort et forsøk på å finne ut av hvem/hvilket firma som disponerte VIP-plassene denne kvelden. I tillegg til å skrive en mail til arrangøren, så ville jeg skrevet en mail til en eller annen i en høy stilling i det firmaet.
Det går da an å være sivilisert selv om man er "VIP"...

Gammel 11-11-06, 19:18   #33
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Ville sendt en mail og sagt hva du har opplevd.

Sånn oppførsel er ikke akseptabel av voksne mennesker mener jeg.

Signerer

En må også kunne forvente at arrangøren sørger for at uoppdragne mennesker blir fjernet!

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 19:25   #34
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Dette forundrer meg ikke. Vi var på Chess i går, og det er helt utrolig hvor lite hensyn folk tar til andre. Forestillingen begynte halv åtte, vi gikk inn ca sju. Man bruker jo litt tid inn til plassene sine, tross alt.

Vi satt der lenge og vel, og omtrent på den tiden forestillingen skulle starte kom virkelig rushet med mennesker. Mange var mer opptatt av å få med seg nok øl inn enn å finne riktig plass... veldig lettvint da det er utrolig små seter og trange rader. Dette er tross alt voksne mennesker vi snakker om, småbrisne og veldig "morsomme" der de vimset fram og tilbake, fant feil plasser, hylte av latter og vinglet videre på leting etter setet sitt. Respekt for andre sin tid hadde de i alle fall ikke, og dette gjalt mange.

Et par som satt foran oss satt og moret seg med å rakke ned på den eneste nordmannen som var med i forestillingen, Åge Sten Nilsen. Siden han er med i et litt spesielt band er det nemlig helt ok å gjøre høyt og tydelig narr av han mens han står på scenen.

Nei, jeg ble ikke veldig imponert over den generelle folkeskikken blant voksne mennesker i går.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 19:47   #35
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Huff, minnes med gru julebord med et tidligere arbeidssted som endte med krangel mellom en av lederne fra min avdeling og de som sto på scenen. Seansen ble etterfulgt av vill flukt fra securitas.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 23:05   #36
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Uten sammenligning forøvrig, men julebordsesongen i dette landet er en pest og en plage. Det er da de som ellers sitter rolig i sin egen stue skal ut og vise seg frem. Da skal det drikkes med begge hender og alle hemninger skal legges bort.
Så våkner de med bondeanger dagen derpå, og holder seg inne til neste julebord - da er nemlig alt glemt. Og så er det på an igjen

Gammel 12-11-06, 10:48   #37
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Et par som satt foran oss satt og moret seg med å rakke ned på den eneste nordmannen som var med i forestillingen, Åge Sten Nilsen. Siden han er med i et litt spesielt band er det nemlig helt ok å gjøre høyt og tydelig narr av han mens han står på scenen.

Hva?!? Uff, så pinlig og ekkelt. Og hva skulle poenget være? For det første var han jo kjempeflink og for det andre så har da vel Chess heller lite med WigWam å gjøre? Men i hodet til enkle mennesker er det vel kanskje ikke så lett å forstå at en artist kan ha mange fasetter.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 21:18   #38
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hva?!? Uff, så pinlig og ekkelt. Og hva skulle poenget være? For det første var han jo kjempeflink og for det andre så har da vel Chess heller lite med WigWam å gjøre? Men i hodet til enkle mennesker er det vel kanskje ikke så lett å forstå at en artist kan ha mange fasetter.

Nettopp. Alle som så han på Beat for Beat vet vel at han faktisk har en veldig bra stemme, han synger i alle fall Anthem mye bedre enn de fleste. (synd at han ikke hadde rollen som russeren ). Og konkurransen for å få en slik rolle er temmelig tøff. Jeg synes han er veldig flink, og det spiller da ingen rolle at han er med i Wig Wam. I tillegg er han en utrolig hyggelig og jordnær fyr, jeg traff han tilfeldigvis tidligere i høst.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 21:25   #39
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sånne mennesker kan virkelig få meg barnslig sint. Latterlig oppførsel.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:16   #40
tutta
Passiv

Standard

Så trist at disse VIP-pøblene ødela CHESS opplevelsen din Voksne mennesker burde klare å oppføre seg
Synes som flere her inne at du bør helt klart sende en mail el.

Masse masse lykke til

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:20.