Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har du mange sko?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-08, 01:25   #41
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du mange sko?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg finner dem overalt!
Sparkjøp har mye fint etter min smak, og rimelig, så jeg har råd til å kjøpe det jeg har lyst på.
Ellers har jeg en egen radar for Enhjørning-sko, jeg pleier å klare å spore oppde mest fantastiske ting og som regel på salg.

Kanskje jeg rett og slett stiler for høyt?

Denne tråden fikk meg til å legge inn en bestilling på 4 par hos LilleVinkel, og har dessuten gitt meg gode argumenter for å selge dem inn hos mannen:

Alle andre har maaange flere par sko enn det jeg har!

Gammel 03-05-08, 02:00   #42
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Jeg har svært mange par sko, ja.

Gammel 03-05-08, 08:33   #43
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er relativt kvalitetsbevisst, og har sluttet å kjøpe sko på Din Sko. Jeg orker ikke skaisko med dårlig passform. Men jeg har endel vintage fra femtitallet, noe kjøpt på salg, noe kjøpt brukt og noe nytt. Siden jeg ikke er noen moteslave går skoene mine sjeldent av moten, og jeg har sko som jeg har hatt i mange, mange år.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 09:34   #44
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Nå måtte jeg begynne å telle opp. Jeg tenkte umiddelbart at jeg ikke hadde mange sko, og kom frem til mellom 15 og 20 par, inklusive støvletter, støvler og fjellsko.
Jeg kjøper ikke ofte sko. Satser på kvalitet og komfort, og kan tråkke rundt i de samme skoene i årevis.

Gammel 03-05-08, 10:33   #45
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

En tidligere kollega kaldte meg Imelda, så ja...

Innrømmer blankt min skofetisj, som egentlig mest er en støvlett/skolett fetisj. Jeg leste en gang, at føttene har godt av at man skifter sko et par gange om dagen, og det gjør jeg. Har adskillige par på jobb, just in case, noen par i bilen og masse derhjemme. Tilsammen vel en 40-50 par tipper jeg, alt inkludert.

Jeg gikk forøvrigt opp en skostr. etter at jeg fikk lillebror, men da jeg gikk ned de 35 kg som jeg hadde lagt på meg mens jeg ventet ham, krympet føttene også tilbake til original størrelse.

Gammel 03-05-08, 11:15   #46
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

En tidligere kollega kaldte meg Imelda, så ja...

Imelda, ja, det navnet har vel kommet opp noen ganger i forbindelse med meg og samlingen min også...

Gammel 04-05-08, 08:54   #47
Anuk

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei

Aner ikke om det er vekt, alder eller graviditet som har gjort "underverker", men mine bein passer ikke sammen med sko lenger. Og jeg som elsket å shoppe sko...

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 09:50   #48
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg har maaaaange sko. Tipper opp mot 100 par hvis du teller med ALT (skisko osv).. Kjøper mye billig, for jeg trenger ikke dyrt når jeg har mye å velge mellom.

Gammel 04-05-08, 09:58   #49
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

1 par boots til vinterbruk
1 par småsko til sommerbruk
1 par urstygge tresko til å kibbe på meg når jeg går etter ved/bærer ungene inn fra bilen/henter posten
samt ett par hver av skisko, joggesko, pensko og sandaler som alle er sjelden i bruk.
..nei, ikke mer interessert i sko enn i tennplugger, skjøteledninger og andre bruksgjenstander...

Det er ikke ett, men tre par skisko. Legg til to par gamle militærstøvler (et par vanlige, et par "ørkenstøvler") som han ikke får seg til å kaste av sentimentale grunner. Ikke interessert i sko, du liksom...

Gammel 04-05-08, 10:16   #50
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har masse sko, ja.
Pensko, sneakers, støvletter, treningssko m.m. Aner ikke hvor mange par.
Har omsider i voksen alder fått dilla på sko

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 10:36   #51
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Det er ikke ett, men tre par skisko. Legg til to par gamle militærstøvler (et par vanlige, et par "ørkenstøvler") som han ikke får seg til å kaste av sentimentale grunner. Ikke interessert i sko, du liksom...

Jøss, er vi gift med samme mann? (Navnet og sko-dillaen er i hvert fall lik. )

Jeg har ikke så mye sko. Det vil si, jeg hadde ikke så mye sko. Nå er det litt mye.
Men jeg har kastet en del, og mer skal ut. Det er mye som er slitt, og så har jeg kjøpt nye og glemt å kaste de gamle.

Gammel 04-05-08, 12:03   #52
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

2 par joggesko, det ene er gortex som ikke blir våte
1 par gummistøvler
1 par vinterstøvler
1 par sandaler
1 par pene "gå-bort-støvler"
1 par høye flate støvler.
Og ikke syns jeg at jeg trenger mer heller, hvorfor liksom?

Gammel 04-05-08, 12:38   #53
Donald
Superduperaktiv

Donald sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Nei jeg har få sko, men akkurat nok. Jeg satser på sko som passer til det meste når jeg kjøper sko.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 14:19   #54
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Jeg har vel ca 10 par sko totalt sett. Det inkluderer da sko til alle 4 årstider og pensko.

Noe som meg...

Opprinnelig lagt inn av Manga, her.

Jeg har så jeg såvidt klarer meg. Jeg hater å kjøpe sko.

jeg og, kjøper bare når jeg må.

Bruker stortsett 2 par på vinteren, 2-3 på sommeren, pluss gummistøvler, skisko, pensko, bunadsko og jobbsko....

Gammel 04-05-08, 21:36   #55
Asolia
Fullverdig medlem

Medlem siden: Apr 2008
Asolia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har også litt skodilla, men med bare Skoringen og Eurosko tilgjengelig, og brede andeføtter som gjør det vanskelig å bestille over nettet, så begrenser det seg selv Har vel 10-15 par, og skulle gjerne hatt flere

Asolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 21:46   #56
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope. Sett bort fra avlagte sko som ennå ikke er kastet har jeg:
3 par vår-/sommer-/høstsko
2 par vintersko
1 par tursko
2 par joggesko
2 par sandaler
2 par pensko
1 par skisko

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 22:16   #57
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Uff, ja jeg har mange sko/støvletter. Iallefall 20-30 par som jeg kom på her og nå.
Har lyst på flere, særlig nå når varmen kommer, men bør nok kaste noen om jeg kjøper flere men klarer ikke å kvitte meg med noen av de, tror jeg.

Jo, et par skal jeg nok klare å kaste..

Gammel 04-05-08, 22:34   #58
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Har veldig mange par. Sikkert noe i overkant av 50 par. Men stort sett alle har høye heler og nå for tiden orker jeg ikke å gå med det, så måtte jeg ut og shoppe. Kan ikke gå i joggesko til alt heller...

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 09:24   #59
Shinana
Fullverdig medlem

Medlem siden: Dec 2007
Shinana har et hav av muligheter foran seg
Standard

Huff, de aller fleste ville si at jeg har ALTFOR mange sko!
Av og til synes jeg det selv også, men jeg klarer liksom ikke å la være å kjøpe nye! Har vel et skosyndrom eller skodilla!
Ikke det at jeg lar det gå ut over økonomien liksom. Det er et spørsmål om prioritering, og jeg prioriterer ofte sko og støvler fremfor andre personlige innkjøp. Sånn er det bare med den saken!

Shinana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 22:25   #60
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ganske mange par sko. Orker ikke telle, men 30-40 par har jeg nok.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:20.